چهره


انتقال ستاره بارسا به منچستر در حال نهایی شدن

منچستریونایتد و بارسلونا در آستانه توافق برای انتقال فرنکی دی‌یونگ با مبلغی حدود 80 میلیون یورو هستند. البته دی‌یونگ خواهان جدایی از بارسلونا نیست و هنوز این انتقال را تأیید نکرده است. گرچه او از اینکه می‌‌تواند در منچستریونایتد با اریک تن‌هاخ سرمربی سابق خود در آژاکس کار کند استقبال می‌‌کند. از سویی جدایی فرنکی با مبلغ 80 میلیون یورو در بهترین زمان ممکن برای بارسلونا رخ می‌‌دهد.این باشگاه به دنبال خرید چند بازیکن در نقل و انتقالات است اما شرایط اقتصادی وخیم باشگاه دست مدیران بارسا را بسته است. روبرت لواندوفسکی، برناردو سیلوا و ژول کنده هدف‌های اصلی بارسا در نقل و انتقالات تابستان امسال هستند.

ستاره رئال مادرید راهی لیگ امریکا شد

گرت بیل ستاره ولزی سابق رئال مادرید راهی لیگ امریکا و تیم لس آنجلس اف‌سی شد. وینگر ولزی سرعتی و با تجربه پیشین رئال مادرید به این ترتیب دیگر در فوتبال اروپا توپ نخواهد زد. فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی و منبع معتبر خبرهای نقل و انتقالات فوتبال در خبری نوشت این ستاره جنجالی که در چند وقت اخیر با انتقاد زیادی از سوی رئالی‌ها روبه‌رو شده بود با امضای قراردادی آزاد و به‌صورت رایگان به تیم فوتبال لس‌آنجلس اف‌سی در لیگ فوتبال MLS امریکا پیوست. هواداران رئال همواره او را بابت علاقه‌ای که به ورزش گلف داشت به بی‌خیال بودن نسبت به اوضاع تیم و تمرینات خود متهم می‌کردند. بیل بعد از اتمام قراردادش با سفیدهای مادرید، چالش جدیدی را تجربه خواهد کرد. او با قراردادی یک ساله تا پایان ماه ژوئن سال 2023 با قابلیت تمدید راهی لیگ فوتبال امریکا شد تا هم‌تیمی جورجیو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس شود که او هم همین تابستان به تیم امریکایی ملحق شده است.

رونالدو در راه چلسی؟

رسانه‌های انگلیسی از جمله دیلی میل و اتلتیک از این نوشته‌اند که ممکن است کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد راهی تیم رقیب یعنی چلسی شود. زمزمه‌های خروج رونالدو از منچستریونایتد پس از عدم صعود این تیم به لیگ قهرمانان اروپا زیاد شنیده می‌شود. در همین حال، دیوید اورنشتاین خبرنگار معتبر اتلتیک گزارش داده است که تاد بوهلی مالک جدید و امریکایی چلسی و ژرژ مندس مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو در مورد مباحث مختلف از جمله پیوستن ستاره پرتغالی به تیم غرب لندنی، هفته گذشته در پرتغال با هم دیدار و گفت‌وگو کرده‌اند. طبق ادعای اورنشتاین، انتقال رونالدو به چلسی یکی از مهم‌ترین مباحث دیدار بوهلی و مندس بوده است. این در حالی است که در چند روز اخیر شایعات انتقال رونالدو به بایرن مونیخ، رم و اسپورتینگ لیسبون نیز به گوش رسیده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7942/21/617959/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها