هنرمندان در فضای مجازی


دیگه چه خبر
در پی بسته شدن بلیت‌فروشی نمایش «شب شک» به تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده در گمانه‌زنی‌های فضای مجازی حضور نوید محمدزاده در مقام تهیه‌کننده دلیل توقیف این نمایش پس از اولین اجرا در دور جدیدش اعلام شد اما روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی با انتشار متنی بدون اشاره به این مسأله، آن را رد کرده و دلایل دیگری را برای توقیف اثر برشمرده است: «نمایش شب شک به نویسندگی و کارگردانی آقای امیرحسین بریمانی که در تماشاخانه تئاتر شهرزاد اجرا داشته است، به‌دلیل عدم کسب مجوز تمدید و تبلیغ نمایش، همچنین پخش بدون مجوز تبلیغات نمایش در بسترهای مختلف فضای مجازی، موجب بسته شدن موقت سایت فروش بلیت نمایش از طرف اداره کل هنرهای نمایشی شده است. بدیهی است این مشکل با حضور کارگردان و رفع ابهامات موجود برطرف خواهد شد.»
​​​​​​​
چهره ها
علیرضا قربانی خبر اجرای جدید کنسرت «با من بخوان» را استوری کرده است. اجرای جدید او 12 و 13 تیرماه در تالار کاشفی سبزوار برگزار می‌شود. او نوشته: «با افتخار اعلام می‌داریم کنسرت «با من بخوان» برای نخستین بار در استان خراسان رضوی و شهر سبزوار در تاریخ ۱۲ و ۱۳ تیرماه برگزار خواهد شد. مشتاق دیدارتان هستیم.»


علی شادمان، رکوردشکنی فرزانه فصیحی دونده و عضو تیم ملی دو و میدانی زنان ایران را تبریک گفته است. فرزانه فصیحی در جریان برگزاری مسابقات بین‌المللی دوومیدانی ترکیه (بورسا۲۰۲۲) موفق شد رکورد ملی ماده ۱۰۰متر بانوان کشور را پس از 8سال ارتقا دهد. محسن کیایی هم خطاب به فرزانه فصیحی در این باره نوشته است: «دمتون گرم و خسته نباشین. ان‌شاءالله المپیک»


محمدعلی بهمنی بخشی از این سروده‌اش را در فضای اینستاگرام به اشتراک گذاشته است: «امروز هم.../ به‌دارو‌خانه که رسیدم.../ راه‌ را کج کردم.../ تا خرید آرام‌بخش‌ها.../ وسوسه‌ام نکنند./ همه کج‌روی‌ها که: بد‌نیست.»


سارا بهرامی درباره اکران مردمی فیلم «علفزار» در شهر مشهد اطلاع‌رسانی کرده است. این اکران‌ها امروز (دوشنبه 6 تیرماه) در 3 سینما برگزار می‌شود. در این اکران‌ها سارا بهرامی نامزد دریافت سیمرغ بلورین (بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم علفزار)، ترلان پروانه و ستایش رجایی‌نیا (که همراه با ترلان پروانه «گربه سیاه» را این روزها در اکران آنلاین دارند) حضور دارند. سارا بهرامی، ترلان پروانه و ستایش رجایی‌نیا، در ابتدا ساعت ۱۶:۳۰ به سینما هویزه خواهند رفت و پس از آن در ساعات ۱۸ و ۲۰ به ترتیب در پردیس پارک بازار و ویلاژ توریست با مخاطبان «علفزار» دیدار خواهند کرد.


رضا درمیشیان عکس‌هایی از خود و مجتبی پیرزاده را در فستیوال سینمای ایران در پاریس به اشتراک گذاشته است. این دو به خاطر حضور در فیلم «مجبوریم» در این فستیوال حضور دارند. در «مجبوریم» به کارگردانی رضا درمیشیان، علاوه بر پیرزاده، فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، پردیس احمدیه و بهمن فرمان‌آرا نیز ایفای نقش کرده‌اند.


نسیم ادبی دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرامش را به تماشای سریال «جادوگر» دعوت کرده است. «جادوگر» سریالی کمدی به کارگردانی مسعود اطیابی است و در آن احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مؤمن، نسیم ادبی، فقیه سلطانی، متین ستوده و... ایفای نقش کرده‌اند.


طناز طباطبایی تصاویری از حضورش در کنسرت نمایش «سی صد» را به اشتراک گذاشته است. «سی صد» کاری از سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی و آهنگسازی تهمورس پورناظری این روزها روی صحنه است. در این کنسرت نمایش به خوانندگی رضا بهرام، جواد عزتی، ماهور الوند، مهران غفوریان، طناز طباطبایی و امیر جدیدی حضور دارند.


صدف اسپهبدی پوسترهای تازه از فیلم «علفزار» را به اشتراک گذاشته است. با گذشت کمتر از یک ماه از آغاز اکران «علفزار» سری دوم پوسترهای پرتره بازیگران این فیلم منتشر شد. در این پوسترها صدف اسپهبدی، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره چهلم، مهدی زمین‌پرداز نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره چهلم و مائده طهماسبی بازیگر معتبر سینما و تئاتر حضور دارند. «علفزار» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی پدیده جشنواره فجر سال گذشته نام گرفت و توانست از این رویداد سینمایی، ۴ سیمرغ بلورین و یک دیپلم افتخار دریافت کند.

سامان احتشامی از مراسم رونمایی آلبوم «در عشق زنده باید» خبر داده است. این مراسم همزمان با تولد استاد همایون خرم جمعه 10 تیرماه ساعت 18 در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

حسن ذوالفقاری از مراسم بزرگداشت احمد مهدوی دامغانی خبر داده است. سعد‌الله نصیری قیداری، مهدی گلشنی، محمدعلی آذرشب، محمد یوسف‌نیری و... از سخنرانان این مراسم هستند. میثم کرمی نیز مدیر علمی این نشست است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7942/24/617969/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها