نگرانی نیروی دریایی اسرائیل از قدرت موشکی حزب الله


افسران ارشد نیروی دریایی رژیم صهیونیستی با تأکید بر نقاط ضعف و مشکلاتشان در جنگ آتی با حزب‌الله در حفاظت از میادین گازی پراکنده در امتداد نوار ساحلی فلسطین اشغالی و لبنان، به ناتوانی خود در دفع هر گونه حمله احتمالی از سوی مقاومت لبنان و توان دفاعی این جنبش اعتراف کردند.
به گزارش ایرنا، این اعتراف صهیونیست‌ها در بیانیه‌ای توسط وبسایت عبری «ماکو» منتشر شده و در آن آمده است: «حزب‌الله مقادیر زیادی موشک‌های سطح به دریا به دست آورده که می‌تواند همانند موشک «یاخونت C802» تأسیسات حیاتی را هدف قرار دهد.
در این شرایط با وجود همکاری نیروهای هوایی، دریایی و اطلاعات در کنار تخصیص هواپیماها و ناوچه‌های جنگی با هزینه‌های میلیاردی، هنوز مشکلات و کمبودهایی در تعداد کشتی‌ها و ناوچه‌های رژیم صهیونیستی وجود دارد.» در این بیانیه تعداد ناوهای موشک‌انداز نیروی دریایی رژیم صهیونیستی 15 ناو اعلام شد که 4 تای آنها از نوع «ساعر6» و در حال ارتقا هستند و ناوهای باقیمانده نیز قدیمی و کوچک عنوان شده‌اند.
براساس این گزارش افسران ارشد دریایی این رژیم تأکید کرده‌اند با توجه به تهدیدها برای حفاظت از میادین گازی مجبور به کنار گذاشتن برخی مأموریت‌های خود هستند.
این اعتراف در شرایطی منتشر شده است که چندی پیش یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرده بود حزب‌الله با نمایش موشک‌های جدید می‌خواهد نشان دهد هر گونه درگیری در آینده را به دریا خواهد کشاند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7942/4/617987/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها