آتش‌سوزی و انفجار این بار در مرکز لجستیک حیفا

ادامه سریال آتش سوزی در تأسیسات رژیم صهیونیستی


مردم بندر حیفا، از مهمترین بندرگاه‌های سرزمین‌های اشغالی صبح دیروز با صدای انفجارهای ناشی از آتش سوزی در یک مرکز لجستیکی رژیم صهیونیستی که حاوی مواد شیمیایی است، از خواب بیدار شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از عرب 48، صبح دیروز آتش‌سوزی بزرگی در چندین سازه صنعتی بندر حیفا رخ داد. گفته می‌‌شود این سازه‌ها حاوی مواد سمی و خطرناکی هستند.
شدت این آتش‌سوزی درحدی بود که دود گسترده  و غلیظی منطقه را پوشاند و توصیه شد  کسی به این مکان نزدیک نشود. تیم‌‌های امدادی نیز از ساعات اولیه آتش‌سوزی برای خاموش کردن آتش مذکور در سازه‌های لجستیک صنعتی در خیابان «بار یهودا» در شهر حیفا تلاش  کردند. علاوه بر این صدای چندین انفجار نیز شنیده شده که رژیم صهیونیستی دلیل آن را وجود مواد خطرناک و سمی در برخی از سازه‌های مذکور اعلام کرد. بنا بر اطلاعاتی که سازمان آتش‌نشانی و امداد و نجات رژیم صهیونیستی ارائه کرده، این سازه‌ها و مخازن مشتعل نزدیک به ساختمان‌های مسکونی هستند و به همین دلیل بسیاری از منازل تخلیه شدند. با این حال تا عصر دیروز خبری مبنی بر تلفات احتمالی این واقعه منتشر نشد. تنها بر اساس یکی از گزارش‌های داخلی این رژیم نیروهای امدادی سه نفر را از مکان آتش‌سوزی نجات دادند.
هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه علت وقوع این آتش سوزی چه بوده است، منتشر نشده و بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سازمان آتش‌نشانی با همکاری پلیس و تیم وزارت صنعت رژیم صهیونیستی در تلاش است تا علت این حادثه را کشف کند. بویژه که حیفا اخیراً شاهد چندین آتش‌سوزی و حادثه بوده است.
در بیست و پنجم خرداد، بروز اختلال در سیستم کمپرسور یکی از واحدهای پالایشگاه بندر اشغالی حیفا باعث وقوع آتش‌سوزی در این تأسیسات شد. حریق در این تأسیسات از فاصله دور هم قابل مشاهده بود و ستون بلندی از دود غلیظ، منطقه را فراگرفت. یک روز بعد نیز، کانال ۲۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی از نشت مواد سمی و خطرناک در یکی از تأسیسات بندر حیفا در فلسطین اشغالی خبر داد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7942/4/617988/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها