آمار مصدومان زلزله خمیر به 111 نفر رسید


گروه حوادث/  آمار مصدومان زلزله 6.1 ریشتری در بندر خمیر هرمزگان به 111 نفر افزایش یافت.
مهرداد حسن‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان صبح دیروز گفت: آواربرداری از ۱۴ روستای زلزله‌زده در غرب هرمزگان آغاز شده است. ۲۱ روستا بررسی و پایش شد و در حال حاضر آواربرداری در روستای سایه خوش که کانون زمین لرزه بوده و صددرصد تخریب شده، به صورت شبانه روزی ادامه دارد.  با توجه به شرایط آب و هوایی و توزیع چادر در منطقه، توزیع کولر در دستور کار ستاد بحران استان قرار گرفته است و درحال تأمین آن هستیم.
دکتر فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: شمار مصدومان زمین لرزه بامداد شنبه در غرب هرمزگان به 111نفر افزایش یافت که ۱۰۱ نفر از مراکز درمانی مرخص شده اند. فوتی‌های این زمین لرزه‌ نیز همان پنج نفر است و افزایشی نداشته است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به صدور دستورات ویژه قضایی به ضابطین و حضور پلیس در ساعات اولیه وقوع زلزله در مناطق آسیب دیده از برقراری امنیت کامل در این مناطق خبر داد.
مجتبی قهرمانی در تشریح این خبر افزود: در ساعت اولیه وقوع زلزله با هماهنگی رؤسای دادگستری و دادستان حوزه‌های قضایی غرب هرمزگان، مأموران یگان‌های انتظامی و نیروی مقاومت بسیج بلافاصله در مناطق حادثه دیده حاضر شدند و سازوکارهای لازم برای خدمت رسانی بیشتر به زلزله‌زدگان و محافظت از اموال مردم اندیشیده شده و با تدابیر اتخاذ شده، تیم‌های پلیس تخصصی به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شده‌اند.
قهرمانی با اشاره به اینکه طرح‌ها و تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای نیز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده‌های مورد نظر در حال اجرا است، تصریح کرد: دستگاه قضا تا آخرین لحظه در کنار هموطنان زلزله‌زده خواهد بود و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7948/19/618708/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها