کریستیانو رونالدو باز هم بمب خبری نقل و انتقالات می شود

استقبال هواداران منچستر از جدایی فوق ستاره!


 گروه ورزشی/ کریستیانو رونالدو ظاهراً به دنبال آن است که تابستان امسال هم یک بمب خبری دیگر را با انتقال خود به تیمی جدید منفجر کند. او مایل به جدایی از منچستریونایتد است و البته جای تعجب هم ندارد؛ چه کسی می خواهد در باشگاهی بماند که اینطور اداره می‌شود؟
اما طرف دیگر این معادله سخت‌تر است، چه کسی می تواند سالانه 15 میلیون پوند به او دستمزد بدهد. حتی اگر یونایتد بخشی از آن را بدهد، کدام باشگاه است که برای رونالدو قابل قبول باشد و از طرفی از عهده پرداخت دستمزد سنگین این بازیکن 37 ساله برآید؟ با وجود آن‌که بازگشت به اولدترافورد در مجموع رضایت‌بخش نبود، اما آیا واقعاً اریک تن‌هاخ می‌خواهد به او اجازه رفتن بدهد در حالی که هیچ مهاجم کلاس جهانی ندارد و احتمال خریدنش هم زیاد نیست. گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه پروژه بزرگ بازگرداندن او به اولدترافورد شکست خورده است. برای دلیلش خیلی دور نروید، او فصل قبل با 20 میلیون پوند و دستمزد 500 هزار پوند در هفته خریداری شد در حالی که به نظر می رسید ادوودوارد، مدیر اجرایی باشگاه می خواهد خودی نشان دهد و در تلاش است جو خصمانه نسبت به خودش را آرام کند.
رونالدو البته تمام تلاش خود را کرد تا انتقالش را توجیه کند. در بدترین فصل یونایتد ، رونالدو 24 گل زد که 18 گلش در لیگ برتر بود. حتی مقابل تاتنهام و نوریچ هت‌تریک کرد اما آن موقع یونایتد به دردسر افتاده بود، در ماه های حساس زمستان، نوامبر تا فوریه، رونالدو تنها پنج گل در لیگ برتر زد.
سردرگمی تن‌هاخ
همه اینها تن‌هاخ را سردرگم می‌کند. او می داند مقامات باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که بازگرداندن رونالدو اشتباه بوده حتی قبل از اینکه رالف رانگنیک مربی شود. زیر نظر مربی آلمانی وضعیت بدتر و آشکار شد رونالدو نمی تواند با نیازهای یک سیستم مبتنی بر پرسینگ کنار بیاید. با وجود این مایل نبود کنارش بگذارد. همچنین برخی بر این باور بودند او نظم رختکن را به هم ریخته اما از او بی نیاز نبودند چون بدون او کارشان لنگ بود.
مشتریان بزرگ
درخواست جدایی رونالدو مورد استقبال چلسی و بایرن‌مونیخ قرار خواهد گرفت. گزارش شده است که نمایندگان این مهاجم در پایان ماه ژوئن با تاد بولی، مالک آبی‌ها، در پرتغال دیدار کردند. گمان می‌رود که دو طرف درباره آینده رونالدو صحبت کرده‌اند، اما مشخص نیست که آیا چلسی اقدامی خواهد کرد یا خیر. بایرنی‌ها هم با جدایی احتمالی روبرت لواندوفسکی تمایل دارند یک فوق‌ستاره جانشین او بکنند. با این که رونالدو 37 ساله است ولی نقش کلیدی دارد و باشگاه آلمانی هم به دنبال همین خصوصیت اوست. بازگشت به اسپورتینگ لیسبون نیز پس از اینکه هوگو ویانا، رئیس باشگاه، حاضر نشد انتقال رونالدو را رد کند، دور از ذهن نیست.
واکنش عجیب هواداران
نشریه «سان» مدعی شد، با وجود جایگاه نمادین رونالدو در اولدترافورد و اهمیت او برای تیم در فصل گذشته، بسیاری از هواداران از رفتن CR7 خوشحال خواهند شد. برخی احساس می‌کنند که جدایی او دقیقاً همان چیزی است که باشگاه به آن نیاز دارد، زیرا فصل جدیدی را زیر نظر اریک تن‌هاخ آغاز کرده‌اند و خروج رونالدو می‌تواند برای سایر بازیکنان فرصت‌هایی ایجاد کند. 
یکی از هواداران در واکنش به درخواست انتقال رونالدو نوشت: «بگذارید برود! درها را به روی دیگران باز خواهد کرد.» دیگری افزود: «بهترین خبر این پنجره انتقالات.» و سومی نوشت: «از دستش خلاص شوید که ارزش دردسر ندارد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7948/21/618718/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها