اخبـــار


حریفان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جهان مشخص شدند
وویوویچ: صعود از گروه، سخت اما شدنی است

 حریفان تیم ملی هندبال ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان مشخص شدند. طبق 
قرعه کشی، ایران در مرحله گروهی بیست و هشتمین دوره این مسابقات به مصاف اسپانیا، مونته نگرو و شیلی خواهد رفت. هندبالیست‌ها بهمن1400 با هدایت مانوئل فرناندز اسپانیایی در مسابقات قهرمانی آسیا چهارم شدند و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کردند. در پایان این مسابقات فرناندز به خاطر مشکل با مسئولان فدراسیون، از تیم ملی جدا شد و در ادامه وسلین وویوویچ مونته نگرویی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت. مسابقات قهرمانی جهان که از۲۲ دی تا ۹ بهمن ۱۴۰۱ به میزبانی مشترک لهستان و سوئد در ۹ سالن (۴ سالن در لهستان و ۵ سالن در سوئد) برگزار می‌شود، اولین محک جدی این مربی مونته نگرویی خواهد بود. وویوویچ دیروز تأکید کرد که ایران در گروه سختی قرار گرفته است:«حریفان قدرتمندی در گروهمان داریم اما سعی می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم. اسپانیا مدعی اصلی گروه ما است، مونته‌نگرو تیم ملی فوق‌العاده‌ای دارد و سورپرایز بزرگ آخرین دوره مسابقات قهرمانی اروپا بود، شیلی هم که در ادوار مختلف مسابقات جهانی حضور داشته است. البته ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و با قدرت به مصاف حریفان می‌رویم. صعود از گروه کاری بسیار دشوار اما شدنی است.» سرمربی تیم ملی هندبال در واکنش به هم گروهی با تیم ملی کشورش گفت: «از اینکه باید مقابل مونته نگرو قرار بگیرم ناراحت هستم اما نباید فراموش کرد که ورزش حرفه‌ای همین است.» 

قهرمانی اسکواش در غرب آسیا

تیم ملی اسکواش ایران قهرمان مسابقات غرب آسیا شد.ایران که میزبان چهارمین دوره این مسابقات بود، با نتیجه 2-1 کویت را در دیدار فینال از پیش رو برداشت و قهرمانی را جشن گرفت. تیم‌های کویت و عراق هم دوم و سوم شدند. در بخش انفرادی هم عبدالله التمیمی از قطر قهرمان شد و علیرضا شاملی از ایران عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.دور بعدی مسابقات سال ۲۰۲۳ به میزبانی عراق برگزار می‌شود.

هوگوپوشان تیم ملی به روسیه می‌روند
تیم ملی تکواندو مردان با دعوت فدراسیون روسیه برای برپایی اردویی 10 روزه به این کشور می‌رود. آرمین‌ هادی‌پور، علی‌اصغر مرادیان، سروش احمدی، سیاوش بیات، میرهاشم حسینی، علیرضا نادعلیان، مهدی جلالی و سجاد مردانی هشت تکواندوکاری هستند که در این اردوی مشترک به همراه کادر فنی حضور خواهند داشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7948/21/618720/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها