خبر در خبر


ایرنا-علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط‌‌‌زیست کشور گفت: امیدواریم بحث کمپوست مورد پیگیری قرار گیرد چون دیگر جایی برای لندفیل (محلی که انواع زباله و پسماند به آنجا منتقل و دفن می‌شود) و دفع پسماند در کشور نداریم.

مهر- علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه حتی اجازه برداشت یک کیلو بوکسیت هم از کوه شاهوار را نمی‌دهیم، گفت: ذخایر زیستی شاهوار باید برای آیندگان به امانت بماند.

ایلنا- «سید محمد مولوی» نماینده آبادان در مجلس خواستار اتخاذ سیاستگذاری مناسب  وزارت راه‌و‌شهرسازی برای خدمت‌رسانی مطلوب شرکت‌های هواپیمایی شد و گفت: این وزارتخانه مانع از اجرایی شدن دریافت نرخ دلاری بلیت هواپیما شود.

تسنیم- علی سالاروند، مدیرکل محیط‌‌زیست لرستان از ثبت تصویر پلنگ ایرانی در منطقه شکار و صید ممنوع «هشتاد پهلو»ی این استان خبر داد و گفت: لرستان به‌ واسطه گستره‌های کوهستانی وسیع و مناطق نسبتاً بکر و دست‌نخورده یکی از زیستگاه‌های اصلی پلنگ در غرب کشور (گستره زاگرس) به شمار می‌رود اما فعالیت‌های انسانی مانند دامپروری، کشاورزی، احداث جاده‌ها و سایر فعالیت‌های انسانی در مناطق بکر و کوهستانی، پیامدهای منفی (گاهی غیرقابل جبران) بر حیات‌وحش بزرگ جثه و به‌ طور ویژه گونه‌ گربه‌سانان در این استان داشته است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7948/17/618740/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها