اخبار


وزیر جهاد کشاورزی:
هفته جاری تمام مطالبات گندمکاران پرداخت می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۳۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه تسهیلات بانکی به شرکت بازرگانی دولتی در نظر گرفته شده است و این هفته باقی مطالبات گندمکاران را پرداخت می‌کنیم. 
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: با تمهید انجام شده تاکنون 32 هزار میلیارد تومان پرداخت پول گندم انجام شده و البته کمی بدهکاری به گندمکاران وجود دارد. 30 همت در قانون بودجه تسهیلات بانکی به شرکت بازرگانی دولتی در نظر گرفته شده که کار‌های بانکی و ضمانت‌های آن توسط سازمان برنامه و بودجه انجام شده و امیدوارم در هفته آینده مطالبات گندمکاران را در خرید‌های انجام شده پرداخت کنیم و این جزو اولویت‌های ما است و دستور رئیس جمهور نیز همین است که کشاورز پس از تحویل گندم بسرعت پولش پرداخت شود.


شرکت بازرگانی دولتی ایران:
شکر مورد نیاز کشور تأمین شد

معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: شکر مورد نیاز کشور تأمین شده است.
به گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران، امیر طالبی، معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران با تأکید بر اینکه شکر مورد نیاز کشور تأمین شده است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم درخواست تمام استان‌ها به کالا‌های اساسی همچون گندم و شکر را برطرف کنیم و علاوه بر نیاز نانوایی‌ها، پاسخگوی نیاز صنف و صنعت نیز باشیم. 
امیر طالبی با اعلام اینکه در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، نظارت جدی به وسیله وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های دست‌اندرکار در بحث گندم، آرد و نان در حال انجام است، افزود: همه باید همکاری کنند تا از شرایط موجود به خوبی عبور کنیم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7953/9/619359/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها