اخبار


سگ ها گوش یک کودک را خوردند

گروه حوادث/ سگ‌های ولگرد پس از حمله به یک پسر بچه، گوش او را خوردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بعد از ظهر جمعه ۲۴ تیر، سگ‍‌های ولگرد به پسری به نام سید حامد  در شهرک پیام کوی گلستان حمله کرده و او را از ناحیه گوش سمت راست بشدت زخمی کردند. این کودک توسط خانواده به اورژانس بیمارستان گلستان منتقل شد.میثم معزی رئیس بیمارستان گلستان اهواز  با بیان اینکه پانسمان گوش  این کودک در  بیمارستان گلستان انجام شد، اظهار کرد:  خانواده کودک حاضر به تکمیل مداوا در این بیمارستان نشدند و با رضایت خودشان  قرار شد درمان را در مرکز دیگری انجام دهند.

مقابله با سارقان، مالخران و بازارهای فروش اموال مسروقه

گروه حوادث/ برخورد همزمان با سارقان، خریداران اموال مسروقه و بازارهای عرضه این اموال برای مقابله با پدیده سرقت امری ضروری است.
سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت با بیان این مطلب گفت: امروزه سرقت از جمله معضلاتی است که مقابله با آن به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفته است. به همین منظور با بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی پلیس‌های آگاهی، پیشگیری و یگان امداد، قرارگاه مقابله با سرقت راه‌اندازی شد و تیم‌ها و یگان‌های موتوری پوششی در قالب تیم‌های پلیس آگاهی و پیشگیری در سطح شهر بخصوص مکان‌هایی که آمار سرقت، کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی در آن بیشتر است مقابله با سرقت گوشی‌قاپی را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند به این شکل که به محض تماس شهروندان با سامانه 110 و اعلام سرقت از سوی آنان، تعقیب و پی‌جویی موضوع به‌صورت عملیاتی توسط تیم‌ها و گشت‌های حاضر در محل پیگیری می‌شود.وی با بیان اینکه سارقان شناسنامه دار هستند و حتی پس از رهایی از زندان نیز زیر چتر نظارت پلیس قرار دارند، افزود: با رصد و پایش جرایم و بکارگیری گشت‌های محسوس و نامحسوس امنیت و آسایش خاطر را از سارقان و مجرمان گرفته و اجازه نخواهیم داد که به‌راحتی جولان بدهند. البته برای مقابله با پدیده سرقت به‌طور همزمان برخورد با سارقان، مالخرها و بازارهای عرضه اموال مسروقه نیز باید در دستور کار قرار گیرد که در این رابطه تاکنون بازارهای سیداسماعیل، خلازیر و... بارها جمع‌آوری و پاکسازی شده‌اند.

بازداشت 7 متهم دیگر در پرونده متروپل

گروه حوادث/  دادستان مرکز استان خوزستان از بازداشت هفت نفر دیگر از مسببان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان و صدور کیفرخواست متهمان پرونده در آینده نزدیک خبر داد.به گزارش قوه قضائیه، صادق جعفری چگنی در تشریح این خبر گفت: با توجه به نظرات کارشناسان، مشخص شد که هفت نفر دیگر به عنوان مقصر در ریزش ساختمان متروپل دخیل بودند که دستگیر و بازداشت شدند. تحقیقات تکمیلی در این پرونده رو به پایان است و در اسرع وقت کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال خواهد شد.همچنین جعفری چگنی درباره تفاضل دیه بانوانی که در حادثه متروپل جان خود را از دست دادند، گفت: با توجه به اینکه هفت نفر از متوفیان حادثه متروپل خانم بودند بنابراین به موجب قانون مجازات اسلامی امکان پرداخت مازاد دیه توسط صندوق تأمین خسارات بدنی وجود دارد به همین منظور اقدامات اولیه برای پرداخت دیه از این طریق صورت گرفته و در حال انجام است.چند روز قبل مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری درباره پرونده متروپل گفت: ۱۶ نفر به موجب قرار تأمینی در این پرونده بازداشت هستند. شهردار فعلی و اسبق آبادان و کارمندان ذی‌مدخل، ناظر پروژه‌های مهندسی و شرکت‌های مشاور جزو بازداشت شدگان هستند. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7958/19/620060/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها