خریدهای جذاب بارسلونا کامل شد

لوا؛ بازیکن گرانقیمت اما دوست داشتنی ژاوی!


گروه ورزشی/ بارسلونا که  هفته گذشته در نقل و انتقالات تابستانی خوب عمل کرده بود به خواسته بزرگ خود نیز رسید و توانست روبرت لواندوفسکی فوق ستاره لهستانی را هم به فهرست خریدهای جذاب خود اضافه کند.روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی سرانجام به آرزویش رسید و بزودی پیراهن بارسا را بر تن می کند. پس از گمانه زنی‌های فراوان در دو ماه گذشته، به نظر می‌رسد رابرت لواندوفسکی بازیکن بارسلونا خواهد شد، زیرا منابع معتبر متعددی توافق جمعه شب بین بایرن مونیخ و بلوگرانا را تأیید کردند. سایت فوتبال اسپانیا در گزارشی جزئیات قرارداد بارسا با «لوا» را منتشر کرده است. براساس این ادعا، بارسلونا برای سه سال و در مجموع تا 50 میلیون یورو برای این بازیکن 34 ساله پرداخت خواهد کرد. 45 میلیون یورو قیمت ثابت و 5 میلیون یورو مبالغ اضافی که به بخش‌های مختلف تقسیم می‌شود.
طبق گزارش‌ها بارسا قصد نداشت مبلغش را از 40 میلیون یورو افزایش دهد، اما ظاهراً فشار لواندوفسکی باعث شده تا لاپورتا و تیمش برای به خدمت گرفتن این ستاره لهستانی پیشقدم شوند. سایت فوتبال اسپانیا همچنین به نقل از یک خبرنگار لهستانی نوشته که لوا شنبه برای آخرین بار در تمرینات بایرن شرکت کرده و به مدت 15 دقیقه حضور داشته است. او با ناگلزمن سرمربی بایرن و بازیکنان این تیم خداحافظی کرد. به این ترتیب لواندوفسکی تبدیل به گرانترین فروش تاریخ بایرن مونیخ خواهد شد. رکورد قبلی به داگلاس کاستا اختصاص داشت که تابستان 2018 با 40 میلیون یورو راهی یوونتوس شده بود. پس از لواندوفسکی و داگلاس به متس هوملس می‌رسیم که تابستان 2019 با 30.5 میلیون یورو به دورتموند پیوسته بود. تونی کروس به رئال با 25 میلیون یورو، اوون هارگریوز با 25 میلیون یورو به منچستریونایتد و تیاگو با 22 میلیون یورو به لیورپول، در رده‌های بعدی بهترین فروش‌های بایرن قرار می‌گیرند.


آرزوهای بزرگ کریستین در منچستریونایتد

کریستین اریکسن هنوز آرزوهای زیادی در سر دارد و از همیشه برای موفقیت مشتاق‌تر است. او در انتقالی آزاد به جمع شیاطین سرخ پیوست و بلافاصله بعد از این خبر در مصاحبه‌ای از شوق زیادش از این بابت خبر داد. 
او گفت: «منچستریونایتد باشگاه خاصی است و مشتاقانه منتظرم تا کارم را در این باشگاه شروع کنم.» اریکسن همچنین در مورد کار با مربی جدید باشگاه، اریک تن‌هاخ، صحبت کرد: «من کار اریک را در آژاکس دیده‌ام و سطح جزئیات و آمادگی‌هایی را که او و کارکنانش هر روز انجام می‌دهند، می‌دانم. واضح است که او مربی فوق‌العاده‌ای است. پس از صحبت با او و دانستن بیشتر در مورد چشم‌انداز او و شیوه‌ای که او می‌خواهد تیمش بازی کند، هیجانم برای آینده بیشتر شد. من هنوز آرزوهای بزرگی در فوتبال دارم، چیزهای زیادی وجود دارد که می‌دانم می‌توانم به آنها برسم و یونایتد برای ادامه سفر من عالی است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7958/21/620064/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها