اخبار


شاهین طبع؛ نخستین سرمربی لژیونر بسکتبال ایران

صفحه رسمی باشگاه الشمال قطر با انتشار عکسی از مهران شاهین طبع، خبر از توافق با این مربی ایرانی برای هدایت تیم بسکتبال این باشگاه داد. مهران شاهین طبع، سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران راهی قطر خواهد شد تا هدایت تیم الشمال را برعهده بگیرد و این موضوع اتفاق مهمی محسوب می‌شود چرا که او لقب نخستین سرمربی لژیونر را از آن خود خواهد کرد. او با تیم‌های صباباتری، پتروشیمی بندر امام، مهرام و شهرداری گرگان در مجموع 7 قهرمانی باشگاه‌های کشور را کسب کرده و اولین مربی ای بود که توانست مدال طلای بسکتبال آسیا را با تیم جوانان برای ایران به ارمغان بیاورد.در ضمن این مربی در زمان هدایت تیم ملی موفق شد سهمیه رقابت های جام جهانی، بازی‌های المپیک توکیو و کاپ آسیا را به‌دست آورد. حالا شاهین طبع پا را فراتر از مرزهای ایران گذاشته و در فصل جدید چالشی مهم و بزرگ را تجربه خواهد کرد.

تقدیر از مدال‌آوران پارالمپیک سئول تا توکیو در مشهد

کمیته ملی پارالمپیک امروز به مناسبت عید غدیر در مراسمی که در مشهد مقدس برگزار می‌شود، از مدال‌آوران بازی‌های پارالمپیک ۱۹۸۸ سئول تا ۲۰۲۰ توکیو قدردانی می‌کند. کمیته ملی پارالمپیک از زحمات مدال‌آوران طلایی، نقره‌ای و برنزی ۹ دوره بازی‌های پارالمپیک سئول تا توکیو با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان قدردانی می‌کند. این مراسم با همکاری آستان قدس رضوی، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان برگزار می‌شود.

ورزش زنان بعد از افتتاح اولین شبکه  مستقل می‌شود

وزیر ورزش و جوانان با افتتاح اولین شبکه  تخصصی در رادیو، خبر از استقلال ورزش زنان داد. این شبکه  صبح دیروز با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون وزیر ورزش، بعضی رؤسای فدراسیون‌ها، مریم کاظمی‌پور معاون امور بانوان وزارت ورزش، انسیه خزعلی معاون امور زنان ریاست‌ جمهوری، مهدی آذرمکان رئیس شبکه رادیو ورزش و جمعی از ورزشکاران و مربیان افتتاح شد.وزیر ورزش و جوانان،شبکه  را با ذکر بیتی از ملک‌‌الشعرای بهار افتتاح کرد. مهین فرهادی‌زاد و خزعلی هم درباره لزوم وجود شبکه  ورزش زنان صحبت کردند. سجادی با خوشحالی از افتتاح شبکه  ورزش زنان به عنوان اقدامی مثبت گفت: «ورزش وسیله‌ای برای رسیدن به آرمان‌هایی است که تاکنون پای آن ایستاده‌ایم. این روزها دوباره یکسری اتفاقات از جمله توجه بیشتر به حجاب و عفاف در ورزش را مرور می کنیم. یکی از مهم‌ترین‌برنامه‌های ترسیم شده ما، ایجاد استقلال و خودکفایی در ورزش زنان است.ما  برای پوشش خبری ورزش زنان چهارچوب داریم و می‌توانیم بخشی از این پوشش را توسط شبکه  رادیویی تخصصی انجام دهیم.» در این مراسم از خانواده جواد الله‌کرم شهید مدافع حرم و خبرنگاران ورزشی‌نویس زن تجلیل شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7958/21/620066/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها