رئیس ایرانی‌الاصل باشگاه شارلروا، حسین‌زاده را می‌خواهد

جدایی قریب‌الوقوع ستاره استقلال


گروه ورزشی/ در شرایطی که فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال همچنان ادامه دارد، تیم‌ها درصدد تقویت خود هستند و تمرینات پیش فصل را هم آغاز کرده‌اند. در این میان استقلال که با جذب ریکاردو ساپینتو پرتغالی برای تکرار عنوان قهرمانی دورخیز کرده، روزهای پر خبری را در نقل‌و‌انتقالات پشت‌سر می‌گذارد. 
در این بین جمعه شب دستیاران خارجی ساپینتو شامل روی ماتا به‌عنوان دستیار اول، پائولو میگوئل دوس سانتوس به‌عنوان بدنساز و ژائو آبرئو به‌عنوان آنالیزور قراردادهای خود را امضا کردند. همچنین عارف غلامی، مدافع میانی استقلال هم قراردادش را با استقلال تمدید کرد.این درحالی است که روزهای گذشته اخبار ضدونقیضی درباره غلامی منتشر شده و برخی منابع مدعی بودند او خواهان دستمزد بسیار بالایی است. 
امیرحسین حسین‌زاده ستاره استقلال در فصل گذشته، بازیکنی است که مورد توجه قرار دارد و عنوان شده که باشگاه شارلروا بلژیک خواهان او است. از سویی غیبت این بازیکن در تمرینات گروهی استقلال باعث شده شایعه جدایی‌اش قوت بگیرد. در همین رابطه مهدی بیات، رئیس ایرانی‌الاصل باشگاه شارلروا در مصاحبه با سایت «dhnet» بلژیک تلاش برای جذب حسین‌زاده را تأیید کرد: «مدت‌ها به‌دنبال جذب این بازیکن ایرانی بودیم. هم خودم و هم مربی تیم به او علاقه زیادی داریم. حاضریم مبلغ آزادسازی این بازیکن را که حدود 250 هزار یورو است به استقلال پرداخت کنیم.» خبر مهم دیگر اینکه بالاخره گمانه‌زنی‌ها به واقعیت تبدیل شد و وریا غفوری کاپیتان فصل گذشته استقلال در تمرینات فولاد خوزستان حاضر شد. این موضوع نشان می‌دهد غفوری با فولاد به توافق نهایی رسیده و قرار است لیگ برتر پیش رو با پیراهن ۲۱ فولاد به میدان برود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7958/20/620110/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها