سوژه


مقصد عجیب برای فصل آینده کریستیانو رونالدو

روزنامه نزدیک به باشگاه رئال مادرید مدعی شد رونالدو فصل آینده به اتلتیکو مادرید می‌رود. در روزهای اخیر نام‌ باشگاه‌های‌ بسیاری از اینتر و رم گرفته تا بایرن‌مونیخ و ناپولی در کنار نام رونالدو شنیده شد. حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس در خبری عجیب مدعی شده که این بازیکن ممکن است به این کشور برگردد و این‌بار پیراهن اتلتیکو مادرید را به تن کند. این روزنامه نوشته ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو با دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید صحبت  و او را متقاعد کرده است که برای بازگرداندن رونالدو به مادرید و خرید این بازیکن اقدام کند. پیش از این از باشگاه‌هایی چون بایرن مونیخ و چلسی به‌عنوان مقصدهای احتمالی برنده پنج توپ طلا یاد شده بود، اما این دو باشگاه اعلام کردند تمایلی به جذب کاپیتان تیم ملی پرتغال ندارند. رونالدو اخیراً پیشنهاد 250 میلیون دلاری یک باشگاه عربستانی را هم رد کرده بود. فوق ستاره پرتغالی  که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، شایعه بازگشتش به اسپورتینگ لیسبون را هم رد کرده و این اخبار را جعلی خوانده است.

گران‌ترین مدافع آرژانتینی تاریخ در منچستریونایتد

منچستریونایتد سومین خرید خود در تابستان را تکمیل کرد و لیساندرو مارتینس، مدافع آرژانتینی را از آژاکس به خدمت گرفت تا این تیم برای فصل جدید رقابت‌ها تقویت شود. اریک تن هاخ سرمربی یونایتد او را در سال ۲۰۱۹ از تیم جوستیکا به مبلغ هفت میلیون یورو به آژاکس آورد و با این بازیکن در تیم هلندی کار کرد و حالا او لیساندرو مارتینس را به منچستریونایتد آورده است. یونایتد برای این بازیکن آرژانتینی حدود ۵۷ میلیون پوند پرداخت کرده است. مدافع آرژانتینی در تابستان امسال پس از اینکه آرسنال پیشنهاد خوبی برای او ارائه کرد تمایلش را برای رفتن از لیگ هلند اعلام کرد. او سه سال از قراردادش باقی مانده بود اما شیاطین سرخ سرانجام با او قرارداد امضا کردند. او سومین خرید تابستانی یونایتد بعد از تایرل مالاسیا و کریستین اریکسن است. باشگاه انگلیسی امیدوار است که فرنکی دی یونگ، چهارمین خرید آنها شود، اگرچه مذاکرات با بارسلونا هنوز به توافق ختم نشده است. لیساندرو مارتینس از بازیکنان مورد علاقه اریک تن هاخ است و به‌نظر می‌رسد حضور او در ترکیب ثابت یونایتد برای فصل بعد قطعی است. با این حال، او باید برای حضور در ترکیب با بازیکنانی مانند واران، لیندلوف و مگوایر رقابت کند که کار آسانی نخواهد بود. به این ترتیب لیساندرو که باید او را در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی کشورش ببینیم، گران‌ترین مدافع میانی آرژانتینی تاریخ شد. علاوه بر این، او جا پای مارکوس روخو، دیگر مدافع آرژانتینی در یونایتد می‌گذارد که در سال‌های قبل عضو شیاطین سرخ بود. او در مجموع ۷۴ بازی در لیگ هلند و ۱۹ بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است.

پیشنهاد تیم اماراتی به لوئیس سوارز

یک تیم اماراتی به دنبال جذب مهاجم اروگوئه‌ای پیشین اتلتیکومادرید است. رسانه اماراتی کرة الامارات اعلام کرد که یک تیم از این کشور به دنبال جذب لوئیس سوارز اروگوئه‌ای مهاجم اسبق بارسلونا و اتلتیکومادرید است. هنوز نام باشگاهی که به دنبال جذب سوارز است فاش نشده البته بسیار بعید است که سوارز راهی خاورمیانه شود چرا که او پیشنهادهایی از لیگ‌های برزیل و آرژانتین را هم رد کرده است چون می‌خواهد به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد. تنها در صورتی این بازیکن می‌تواند جذب این تیم شود که پیشنهاد وسوسه‌انگیز این تیم عربی نظر سوارز را تغییر دهد. این ستاره 35 ساله سابقه بازی در تیم‌های اتلتیکومادرید، بارسلونا، لیورپول وآژاکس را در کارنامه دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7959/21/620154/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها