سرقت دریچه‌های فاضلاب با لباس مأمور شهرداری


گروه حوادث/ سارقی که با پوشش مأموران شهرداری اقدام به سرقت دریچه‌های فلزی فاضلاب و قطعات پل‌های آهنی  می‌کرد، دستگیر شد.
سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح دستگیری این فرد گفت:‌ از چند روز پیش وقوع چند فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب و پل‌های آهنی شهرداری که منجر به ایجاد صدمه به شهروندان در محدوده شهرری شده بود، به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن مأموران کلانتری ۱۳۱ شهر ری رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه مأموران پلیس برای شناسایی این فرد اقدام به پوشش‌دهی نقاط جرم‌خیز کردند، گفت:‌ عوامل گشت انتظامی فردی را که لباس شهرداری بر تن داشت اما در حال باز کردن پیچ‌های پل یکی از خیابان‌ها بود، مشاهده کردند و با توجه به اینکه رفتار این فرد مشکوک بود، برای بررسی بیشتر به او نزدیک شدند. 
متهم به محض مشاهده مأموران پا به فرار گذاشت، اما مأموران او را تعقیب کرده و دقایقی بعد متهم از سوی مأموران دستگیر شد. این فرد پس از دستگیری سعی داشت خود را بی‌گناه نشان دهد و دلیل فرارش را نیز ترس ناگهانی از دیدن مأموران اعلام کرد اما با توجه به اظهارات ضد و نقیضی که بر زبان آورده بود به مقر انتظامی منتقل شد و در آنجا به جرم خود مبنی بر سرقت قطعات و اجزای پل‌های آهنی و همچنین دریچه‌های فاضلاب اقرار کرد.
سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به چهار فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب و پل‌های آهنی در پوشش لباس شهرداری اعتراف کرد، گفت:‌ برای این فرد پرونده‌ای تشکیل و سپس برای ادامه روند رسیدگی روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در این خصوص ازسوی مأموران فرمانده انتظامی ویژه شهرری در حال انجام است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7959/19/620241/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها