اخبار


پلمب دو باشگاه ورزشی « ایران مال»

گروه حوادث/ معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از بازداشت دو نفر و پلمب دو باشگاه ورزشی ایران مال به علت انجام ورزش مختلط خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر مرادی در این‌باره گفت: پس از انتشار فیلمی از مجموعه ایران مال در فضای مجازی که در آن آقایان و بانوان به صورت مختلط در حال انجام حرکات ورزشی بودند رسیدگی به موضوع در دستور کار معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفته و ضمن هماهنگی با سازمان ورزش و جوانان بدون فوت وقت در همان روز به محل اعزام و واحدهای باشگاه «بیلیارد لوتوس» و «بولینگ گلکسی» پلمب شد.وی با اشاره به اینکه با این گونه اقدامات هنجارشکنانه در حوزه اصناف و اماکن برخورد قانونی خواهد شد، اظهار کرد که دو نفر از  عاملان اصلی این اقدام هنجارشکنانه تحویل مرجع قضایی شدند.

کارگر مصدوم در عسلویه جان باخت

گروه حوادث/ یکی از کارگران مصدوم در حادثه نشت گاز و انفجار در عسلویه جان باخت.
به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر چهارشنبه گذشته پالایشگاه سوم فاز ۴ و ۵ مجتمع گاز پارس جنوبی عسلویه در واحد ۱۱۰ به علت نشت گاز دچار انفجار شد. در این حادثه یک کارگر به نام محمد صادقی ۳۵ ساله، به دلیل شدتِ جراحت و سوختگی فوت کرد و سه کارگر دیگر مصدوم شدند.
بهرام رسولی، رئیس انجمن صنفی پالایشگاه سوم گاز پارس جنوبی عسلویه  درخصوص جزئیات این حادثه گفت: زمانی که کارگران پمپ را از داخل درام خارج کردند، گاز نشت کرد. این گاز از هواکش جرثقیل داخل رفته  و وقتی از اگزوز این جرثقیل خارج شد، صدای مهیبی پیچید. در فاصله‌ سه چهار ثانیه صدای دوم شنیده شد  که این انفجار همراه با شعله بود  و در نهایت انفجار رخ داد.رسولی ادامه داد: در این حادثه ۴ نفر از کارگرها دچار حادثه شدند که از بین این کارگرها  محمد صادقی، ۷۵ درصد دچار سوختگی شد و بعد از ۴ روز بستری در بیمارستان  فوت کرد، البته این کارگر را که دچار سوختگی شدید شده بود به جای هلیکوپتر با  آمبولانس  به بیمارستان شیراز منتقل کردند و بیمار با آن شدت جراحت حدود سه تا چهار ساعت در راه بود.

مرگ تلخ یک کودک در شورابیل

گروه حوادث/سقوط یک کودک از قطار بازی در مجموعه تفریحی و گردشگری شورابیل جان وی را گرفت.
مجتبی لاله، مدیر مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل درباره این حادثه به مهر گفت:  یک کودک به دنبال بی احتیاطی و دویدن دنبال قطار بازی شورابیل ناگهان به زمین پرت شد و جان خود را از دست داد.
وی با اشاره به اینکه این کودک به دنبال قطار در حال حرکت دویده و از میله‌های ردیف آخر آویزان شده بود، خاطرنشان کرد: براثر حرکت قطار این کودک به زیر چرخ‌ها سقوط کرده و در دم جان باخته است.
مدیر مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل با اشاره به اینکه این اتفاق ناگوار بر اثر بی احتیاطی خانواده‌ها روی داده است، گفت: خانواده کودک جان باخته از شهر دیگری برای مسافرت چند روزه به اردبیل آمده بودند که با این اتفاق تلخ مواجه شدند.
لاله با بیان اینکه تمام تجهیزات شهربازی شورابیل استاندارد بوده و گواهی بیمه نیز برای آنها صادر شده است، افزود: این تجهیزات سالانه و به صورت مرتب بازرسی شده و گواهی استاندارد برای آنها صادر می‌شود.


غرق شدن 5 نفر هنگام شنا 

گروه حوادث/ سه پسر نوجوان در سد باداملو روستای قرمزبلاغ باروق غرق شدند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌ میاندوآب گفت: این سه پسر نوجوان ۱۲، ۱۳ و ۱۶ ساله بودند که در حین شنا دچار حادثه شده و جان خود را از دست دادند. نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند ولی نیروهای مردمی پیکر این سه نوجوان را از آب بیرون کشیدند و توسط نیروهای آتش‌نشانی به سردخانه گلشن زهرا منتقل شدند.سامان محمدی افزود: هر سال با گرم شدن هوا در فصل تابستان جوانان برای شنا کردن به رودخانه‌ها و یا سدها می‌روند که به‌دلیل عمق زیاد آب در برخی از نقاط و عدم آشنایی کامل با فنون شنا برخی اوقات شاهد وقوع حوادث تلخ هستیم.
غرق شدن پدر و پسر ترکیه ای در رامسر
پدر و پسر اهل کشور ترکیه که به رامسر سفر کرده بودند هنگام شنا در دریا غرق شدند.
علی محمد فاضلی، رئیس هلال احمر شهرستان رامسر شامگاه شنبه با تأیید خبر مرگ این پدر و پسر اهل کشور ترکیه بر اثر غرق شدگی در دریای خزر به ایرنا گفت: این پدر و پسر ۴۵ و ۱۰ ساله حوالی ساعت ۲۰ در ساحل محدوده کتالم و سادات شهر غرق شدند و پیکر آنان به پزشکی قانونی منتقل شده است. تمامی اعضای این خانواده پنج نفره ترکیه‌ای باهم وارد دریا شده بودند که امدادگران موفق شدند سه نفر از اعضای این خانواده را نجات دهند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7959/19/620242/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها