اخبار


استارت شاگردان ساپینتو در کمپ زیبای آنکارا

تیم فوتبال استقلال یکشنبه شب برای برپایی اردوی خارجی راهی کشور ترکیه و در کمپی کوهستانی در شهر آنکارا شد. شاگردان ساپینتو به مدت 8 روز در این کمپ زیبا و خوش آب و هوا به تمرین می‌پردازند و گفته می‌شود دو بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های استانبول اسپور و پندیک اسپور برگزار خواهند کرد. بازیکنان این تیم عصر دیروز در کمپ محل اقامت خود، یک جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتند. همچنین محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال و خسرو حیدری، دستیار ساپینتو در این سفر آبی‌پوشان را همراهی نکردند و قرار است پس از انجام اقدامات لازم، در هفته جاری به اردوی تیم ملحق شوند.

2 ایرانی در جمع بهترین‌ مدافعان فوتبال آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا با اتمام مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 به معرفی بهترین مدافعان این مرحله پرداخت. در میان 8 مدافع برتر معرفی شده از سوی AFC در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 نام دو بازیکن ایرانی دیده می‌شود. عارف آقاسی مدافع فولاد و دانیال اسماعیلی فر مدافع سابق سپاهان و کنونی پرسپولیس در جمع 8 مدافع برتر حضور دارند.

روایت رسانه بلژیکی از شکار ستاره استقلال توسط شارلروا

سایت «footnews» بلژیک در گزارشی به نقل و انتقالات تابستانی باشگاه شارلروا پرداخت و در بخشی از این گزارش درباره خرید امیرحسین حسین زاده ستاره استقلال توسط این باشگاه نوشت: «مهدی بیات رئیس ایرانی الاصل شارلروا از خرید امیرحسین حسین زاده خبر داده و بزودی این بازیکن استقلال به بلژیک می‌آید.» طبق گزارش رسانه بلژیکی توافقات برای جذب حسین زاده انجام شده و باشگاه شارلروا برای جذب این بازیکن آماده پرداخت مبلغ فسخ قراردادش است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7959/20/620246/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها