اخبار


آخرین تمرین تیم ملی والیبال زنان در تهران برگزار شد
کمپدلی: بازیکنانم آماده هستند

تیم ملی والیبال زنان، آخرین جلسه تمرینی در تهران را پیش از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، در حضور خبرنگاران انجام داد. مائده برهانی، مهسا صابری، نگار کیانی، پوران زارع، الهه پورصالح، شبنم علیخانی، محدثه مشتاقی، تهمینه درگزنی، هانیه محتشمی، زهرا مغانی، فاطمه امینی، ریحانه کریمی، آیتک سلامت و مهسا کدخدا 14 ملی‌پوشی هستند که سرمربی ایتالیایی ایران برای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی انتخاب کرده است. مسابقات والیبال زنان این بازی‌ها با حضور 8 تیم در دو گروه مقدماتی شروع می‌شود و شاگردان الساندرا کمپدلی در گروه A با تیم‌های ازبکستان، اندونزی و ترکیه همگروه هستند. در گروه B هم تیم‌های افغانستان، سنگال، کامرون و جمهوری آذربایجان به مصاف هم می‌‌روند. تیم ملی که تمرینات خود در تهران را پشت سر گذاشت، قبل از شروع بازی‌ها از 10 مرداد در استانبول ترکیه اردو می‌‌زند و دو بازی تدارکاتی هم انجام می‌‌دهد و بعد از آن راهی قونیه محل برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی می‌‌شود. الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی درباره ارزیابی‌اش از نتایج تیم گفت: «چند سال است تیم‌های حریف را ندیده‌ایم و با روش بازی‌ آنها آشنایی کامل نداریم اما بازیکنان ایران آماده هستند. در صورت نیاز به تغییر روش بازی، این تیم آمادگی کامل دارد. از طرفی بازیکنان جوان تیم اولین بازی‌ بین‌المللی را تجربه می‌کنند و مطمئنم می‌توانند آینده خوبی برای والیبال ایران باشند. ایران پتانسیل‌ زیادی در والیبال دارد و همه باید صبور باشیم.»

6 مدال بوکسورها در تورنمنت کویت

ملی‌پوشان بوکس با 2 مدال نقره و 4 برنز به کار خود در تورنمنت بین‌المللی کویت پایان دادند. بوکسورهای کشورمان در این رقابت‌ها از لحاظ مدالی رده چهارم و از حیث امتیازات رده سوم را از آن خود کردند. تیم ملی بوکس ایران که با 6 بوکسور راهی این رقابت‌ها شده بود توسط مصطفی ریگی و باقر فرجی صاحب 2 مدال نقره شد. سجاد محمدپور، شاهین موسوی، حسین میراحمدی و طوفان شریفی هم 4 برنزی کشورمان بودند. گفتنی است علیرضا استکی سرمربی و غلامرضا کریمی هدایت تیم ملی را برعهده داشتند.

شروع اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان
​​​​​​​
ملی‌پوشان تنیس روی میز بانوان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی اردو زدند. ندا شهسواری، مهشید اشتری، شیما صفایی و پریناز حاجیلو نفرات حاضر در اردو هستند که زیر نظر حمیده ایرانمنش به تمرین می‌پردازند.پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی 18 تا 27 مرداد در قونیه برگزار می‌شود که رقابت‌های تنیس روی میز از 16 مرداد (قبل از افتتاحیه رسمی مسابقات) آغاز خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7966/21/621059/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها