خبر در خبر


ایرنا – نیره پورملائی، مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد از ثبت چهار مورد زایمان موفق گوزن زرد ایرانی در سایت تکثیر و پرورش جنگل باغ شادی خاتم خبر داد و گفت: گوزن زرد ایرانی یکی از سه گونه‎ گوزن موجود در ایران است که سال‎های گذشته به دلیل تخریب زیستگاه و شکار بی‌رویه، در طبیعت کشور منقرض شده و در حال حاضر تنها در سایت‎های تکثیر و پرورش تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست وجود دارد.

فارس- شادی مالکی، معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای طرح‌های تشویقی سازمان مدیریت پسماند برای دسترسی آسان شهروندان به مبادی تفکیک خبر داد و گفت: چهار مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری در پایتخت تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

ایسنا- محسن مظاهری، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تیران و کرون، گفت: به دلیل وسعت زیاد قلعه تاریخی قمیشلو، اعتبارات محدود کنونی نمی‌تواند جوابگوی مرمت کامل آن باشد و برای مرمت قلعه قمیشلو نیاز به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.

ایرنا- بهروز ندایی، مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با پنج برابر شدن تسهیلات تبصره ۱۸ همچنین اعتبارات ۲ هزار میلیارد تومانی صندوق توسعه ملی و اعتبارات فنی‌اعتباری، ۴۰درصد طرح‌های نیمه‌تمام تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.

ایسنا- حافظ کریمیان، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان فلاورجان گفت: چون ۹۰ درصد زمین‌های موجود در شهرستان فلاورجان کشاورزی و از نوع مرغوب هستند تغییر کاربری این زمین‌ها به منظور ایجاد زیرساخت‌های گردشگری توسط بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران با مشکل جدی مواجه می‌شود.

ایسنا- بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، نخستین پنجشنبه‌ بازار صنایع دستی از ساعت 8 تا 20 روز پنجشنبه 6 مرداد ماه در باغ هنر اراضی عباس‌آباد تهران به صورت رسمی افتتاح می‌شود. این بازار به صورت یک روزه و با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از هنرمندان استان‌های کشور در رشته‌های متنوع صنایع‌دستی مانند سفال و سرامیک، گلیم‌بافی، تولیدات چرمی دست‌دوز، البسه محلی و... برگزار می‌شود.
ایسنا- صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه هشدار را پیش از وقوع پدیده‌های جوی صادر و به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌کنیم، گفت: وقوع سیل در استان فارس نیز پیش‌بینی و در هشدار هواشناسی به‌طور مفصل به آن پرداخته شده بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7966/17/621068/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها