شلیک میهمان عروسی به مرد همسایه


گروه حوادث/ تیراندازی در مراسم عروسی مرد همسایه را روانه بیمارستان کرد.
سرهنگ علی امانی، فرمانده انتظامی کوهدشت در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مجروح شدن یک نفر بر اثر تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان کوهدشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. در بررسی‌ مأموران، مشخص شد، در نزدیکی خانه این فرد یک مراسم عروسی برپا بوده که یکی از میهمانان هنگام شادی با سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده اما ناگهان گلوله به شکل سهوی به مرد همسایه که در حیاط خانه‌اش قدم می زده اصابت و او را مجروح می کند. با اعلام موضوع به اورژانس،وی بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود.
فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به اینکه حال فرد مجروح مساعد است، گفت: مأموران این شهرستان با اقدامات پلیسی عامل تیراندازی را شناسایی و دستگیر و یک قبضه سلاح برنو از وی کشف می کنند.
سرهنگ امانی با بیان اینکه تیراندازی در مراسم‌ جشن و عزا از رسوم غلط است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار می‌شود، گفت: همه ما باید با فرهنگسازی درست این گونه رسوم غلط در جامعه را ریشه کن کنیم تا شاهد حوادث اینچنینی نباشیم. وی از شهروندان درخواست کرد که هرگونه خرید و فروش سلاح و مهمات و سایر جرایم را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7966/19/621073/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها