اخبار


معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع منصوب شد

امیر سرتیپ آشتیانی در  مراسمی که با حضور رؤسای سازمان‌های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، معاونان و مدیران عامل سازمان‌های وزارت دفاع برگزار شد، طی حکمی امیر سرتیپ مهدی خواجه امیری را به عنوان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح منصوب کرد و از زحمات امیر شعبانیان معاون سابق هماهنگ کننده این وزارتخانه به لحاظ مدیریت و هدایت مطلوب ستادی و بهبود روش‌های اجرایی تقدیر و تشکر به عمل آورد. وزیر دفاع همچنین امیر شعبانیان را به عنوان دستیار خود در امور راهبردی منصوب کرد. امیر آشتیانی در ادامه مراسم، ضمن سخنرانی پیرامون سیاست‌های کلی و اهداف وزارت در حوزه‌های سازمانی و ملی، دستیابی به اهداف مزبور و موفقیت در انجام وظایف و مأموریت‌ها را نیازمند داشتن ایمان راسخ به خداوند و تکلیف محوری بر اساس اصول و ضوابط دانست و بر بهینه سازی امور در زمینه ارتقای بنیه دفاعی نیرو‌های مسلح تأکید کرد.

شارمهد: جز تأسف صحبتی ندارم

ششمین جلسه محاکمه جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر برگزار شد. قاضی صلواتی در ابتدای این جلسه با فراخواندن متهم جمشید شارمهد به جایگاه از وی خواست تا برابر اتهامات، دفاع کند. شارمهد در ابتدای دفاعیات خود اعلام کرد که اتهامات وارده را قبول ندارد. در ادامه قاضی صلواتی از متهم خواست تا در خصوص انفجار حسینیه شیراز توضیح دهد که متهم شارمهد گفت: این انفجار توسط یکی از انجمنی‌ها به نام مجید راستگو در داخل شیراز انجام شد، راستگو با من تماس گرفت و ارتباط برقرار کرد و گفت: طرحی دارد و می‌خواهد آن را انجام دهد که من به وی گفتم که هر زمان طرح نهایی شد به من اعلام کن.
قاضی صلواتی خطاب به متهم شارمهد گفت: چه پاسخی در خصوص اظهارات و صحبت‌های خانواده معظم شهدای حسینیه شیراز دارید؟ که شارمهد پاسخ داد: جز تأسف خوردن صحبتی ندارم.قاضی صلواتی از او پرسید شما می‌دانستی که در داخل حسینیه شیراز هم کودک وجود دارد و هم زن که متهم شارمهد منکر شد و گفت: نه، نمی‌دانستم. اما قاضی صلواتی در واکنش به او گفت: مسئولیت انفجار حسینیه شیراز را خودت در بیانیه برعهده گرفتی؟ که متهم پاسخ داد: بله اما من کاری انجام ندادم. سپس به دستور قاضی صلواتی فیلم بیانیه متهم شارمهد پس از انفجار حسینیه شیراز در جلسه دادگاه پخش شد و قاضی صلواتی هم در ادامه گفت: تمام ایمیل‌های شما موجود است که دستور انفجار در حسینیه شیراز را صادر کردید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7966/2/621147/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها