پلیس در تعقیب کلاهبرداران یک و نیم میلیاردی


گروه حوادث/    اعضای یک باند که با جعل سند و فروش آپارتمان یک و نیم میلیارد تومانی کلاهبرداری کرده‌اند پس از چهار سال همچنان متواری هستند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سال 1397، فردی با مراجعه به پلیس از کلاهبرداری به شیوه فروش خانه خبر داد و گفت : فردی با اسناد و مدارک جعلی، خانه‌ای را در غرب تهران به مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به من فروخته اما بعد از مدتی متوجه شدم وی مالک خانه نبوده و اسناد جعلی است. پس از این شکایت رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.  کارآگاهان در تحقیقات پی بردند، 3 متهم پس از جلب اعتماد خریدار، خانه  مورد نظر را که صاحب اصلی آن در خارج از کشور بوده با جعل سند و مدارک هویتی به  قیمت یک میلیارد و پانصد میلیون تومان فروخته‌ و متواری شده‌اند.
  سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ   با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری متهمان توسط کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به درخواست و مجوز  بازپرس شعبه نهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک تهران،  چهره متهمان برای شناسایی منتشر شود تا چنانچه  شهروندان از مخفیگاه کلاهبرداران اطلاعی دارند  با شماره تلفن های 51055434 و 51055613 اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت تماس بگیرند.  


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7970/19/621586/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها