اخبار


شهادت افسر پلیس در کرمانشاه

گروه حوادث/  افسر پلیس کلانتری ۱۵ شریعتی کرمانشاه در جریان درگیری با اراذل و اوباش مسلح به شهادت رسید.
سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این حادثه گفت: عصر روز شنبه هشتم مردادماه، پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سه نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار مسلح در قهوه‌خانه‌ای واقع در خیابان حداد عادل کرمانشاه، تیمی از مأموران کلانتری ۱۵ شریعتی راهی محل شدند. پس از حضور پلیس در محل، میان مأموران و اراذل و اوباش درگیری ایجاد شد و سروان «مهدی دامن باغ» مورد اصابت گلوله یکی از اراذل قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. در این درگیری همچنین یکی از سربازان وظیفه نیز زخمی و سریع به مراکز درمانی منتقل شد که خوشبختانه حال وی مساعد است. سردار جاویدان از دستگیری دو نفر از جمله عامل اصلی شهادت سروان شهید دامن باغ خبر داد و بیان داشت: تلاش برای دستگیری متهم سوم این درگیری با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.شهید «مهدی دامن باغ» متولد ۱۳۶۰ بود و از وی دو فرزند پسر و دختر به یادگار مانده است.


2 کشته و یک مصدوم بر اثر اصابت صاعقه

گروه حوادث/ اصابت صاعقه در خوزستان منجر به مرگ دو مرد و مصدوم شدن دختری جوان شد. بهروز فرج‌اللهی، فرماندار باغملک در این‌باره گفت: فعالیت سامانه بارشی مانسون در باغملک و اصابت صاعقه به یک مرد در روستای سرحانی بخش میداود منجر به مرگ وی شد.
همچنین عارف شرهانی، مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز گفت: یک مرد در هفتکل خوزستان بر اثر اصابت صاعقه فوت کرد. این حادثه در ساعت ۱۹:۳۵ شنبه در روستای طوف شیرین گزارش شد و نیروهای امدادی اورژانس در محل حادثه حاضر شدند اما مرگ این فرد تأیید شد.ابراهیم سپاس‌زاده، بخشدار صیدون باغملک نیز از برخورد صاعقه به دختری جوان خبر داد و گفت: برخورد صاعقه با تلفن همراه یک دختر منجر به آسیب شدید به وی شد و او را روانه بیمارستان کرد. این دختر ۱۸ ساله هنگام استفاده از تلفن همراه دچار صاعقه شد.
وی افزود: این حادثه در روستای سرآسیاب اتفاق افتاد و فرد حادثه دیده در مرکز درمان صیدون احیا و برای ادامه درمان به باغملک اعزام شد.
سپاس‌زاده تأکید کرد: در هنگام رعد و برق تلفن همراه را از خود دور کنید.


حمله سگ ولگرد به مردی در دماوند

گروه حوادث/ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از حمله یک سگ ولگرد به یک شهروند در دماوند خبر داد .
به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن خیرخواه روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: حمله سگ ولگرد به شهروندی در شهرستان دماوند منجر به آسیب و سوراخ شدن جمجمه و خونریزی شدید سر و دست مصدوم شد.
وی ادامه داد: اقدامات پیشگیری از هاری و واکسیناسیون برای کلیه موارد حیوان گزیدگی در ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند انجام گرفت.


درگیری خونین در کبابی

گروه حوادث/درگیری مسلحانه بین چند جوان در یک کبابی منجر به قتل دو نفر شد.سردار غلامرضا جعفری ، فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر گفت: ساعت 5 صبح پنجشنبه گذشته پنج پسر جوان به یک مغازه کبابی در چهارراه نخل ناخدا بندرعباس رفته بودند که هنگام سفارش غذا متوجه حضور چهار نفر شدند که از قبل با هم اختلاف و درگیری داشتند.
این افراد که مسلح بودند و بین  ۲۶ تا ۲۷ سال سن داشتند و از اراذل و اوباش استان بودند پس از روبرو شدن با هم ، بر اثر اختلاف دیرینه با یکدیگر درگیر شدند. سردسته این گروه‌ها پس از رودررو شدن و تهدید و درگیری لفظی، به سمت هم شلیک کردند. در این رابطه دو نفر کشته و ۳ نفر دستگیر شدند.
سردار جعفری بابیان اینکه قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد گفت: شناسایی و دستگیری دیگر عوامل این درگیری در دستور کار است.


راهزنی مأموران قلابی در جنوب تهران

گروه حوادث/ راهزنان مسلح که در پوشش مأمور قلابی بار خودروهای نیسان در جنوب تهران را سرقت می‌کردند دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، درپی وقوع سرقت‌های مسلحانه از رانندگان خودروهای عبوری در جنوب تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، شش مرد تبهکار با جعل عنوان مأمور پلیس در جاده‌های کهریزک، حسن آباد و نورآباد خودروهای باری عبوری را که اغلب نیسان بودند متوقف کرده و پس از بستن دستان رانندگان، آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده و در ادامه با تهدید سلاح کلت کمری، بار خودروها از قبیل پارچه، روغن صنعتی، مس، آلومینیوم و موادغذایی را سرقت کرده‌اند.
سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهمان از خودروهای بدون پلاک استفاده کرده بودند، گفت: مأموران با رصدهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از اعضای این باند خشن شده و درگام بعدی نیز متوجه شدند که این افراد با همین شگرد دست به سرقت‌های مسلحانه دیگری در جاده‌های جنوبی تهران زده‌اند. بنابراین هر شش سارق در یک خانه مجردی در جنوب تهران مورد شناسایی قرار گرفتند و با کسب مجوزهای لازم قضایی متهمان در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری آنان یک قبضه کلت کمری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد.به گفته وی متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی به هشت فقره سرقت مسلحانه از نیسان‌های عبوری در جنوب تهران اعتراف کردند. تحقیقات پلیس برای یافتن دیگر جرائم ارتکابی احتمالی از سوی این افراد ادامه دارد. متهمان نیز به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شده‌اند.


آتش در ساختمان 10 طبقه مسکونی مهار شد
60 نفر در محاصره آتش و دود

گروه حوادث/ آتش گرفتن تابلوهای برق پشت بام یک ساختمان 10 طبقه باعث آش سوزی در این مجتمع مسکونی ۴۰ واحدی در خیابان ولیعصر(عج) تهران شد. سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به این حادثه آتش سوزی گفت:  ساعت ۸:۰۴ صبح یکشنبه  این حادثه در خیابان ولیعصر (عج)، خیابان معیری به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان پنج دقیقه مأموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. محل حادثه یک ساختمان مسکونی ۱۰ طبقه ۴۰ واحدی بود که در قسمت پشت بام چندین تابلو برق که در کنار هم قرار داشتند دچار آتش سوزی شده بود.ملکی با بیان اینکه دود حاصل از این آتش سوزی از طریق رایزرها و داکت‌ها به طبقات راه یافته بود گفت: از طبقه پنجم به بالا دود بسیار غلیظی ساختمان را فرا گرفته بود که آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و حدود ۶۰ نفر از ساکنان را به سلامت خارج کردند. این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7970/19/621589/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها