اخبار


پولادگر: نباید حق ورزش از پخش تلویزیونی ضایع شود
​​​​​​​
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی فدراسیون والیبال در مورد حق پخش والیبال و سایر رشته‌های ورزشی صحبت کرد. محمد پولادگر گفت: «با دوستان صداوسیما مباحثی داشتیم و موضوع حق پخش را بررسی کردیم. این موضوع مخصوصاً در فوتبال خیلی قدیمی است و والیبال هم باید از صداوسیما حق پخش را درخواست کند. حق ورزش ما نباید در این زمینه ضایع شود. باید هم برای حق پخش و هم محتواسازی درخواست شود. یکی از منابعی که رشته‌های ورزشی مخصوصاً رشته‌های پرطرفدار و پربیننده باید با درایتی بیشتر به آن بپردازند موضوع حق پخش و بحث محتوا و تبلیغات است.» 

جشن حضور سرخابی‌ها در آسیا با اسناد فتوشاپی!

کاظم اولیایی، عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای گفت:«تمامی اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تعهد محضری به AFC داده بودیم که هیچ‌گونه مطلب و سند خلاف واقعی ارائه نکنیم و در صورتی که مرتکب چنین عملی شویم آنها می‌توانستند ما را جریمه و محروم کنند. به همین دلیل اعضای کمیته بدوی هیچ‌گونه مطلب خلاف واقعی از باشگاه‌های کشور به AFC ارسال نکردند.» او افزود:«سال گذشته مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حضور مسئولان ارشد ورزش کشور جلسه‌ای داشتند و اعلام شد 3 ماه برای دریافت مجوز حرفه‌ای فرصت دارند. ابتدا باشگاه پرسپولیس جشن گرفت و اعلام کرد مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرده و بعد از آن هم استقلال به تبعیت از آنها چنین مسأله‌ای را اعلام کرد. این جشن با اسناد فتوشاپی بود در حالی که پیش از آن AFC مدارک اصلی را دیده بود و می‌دانست استقلال و پرسپولیس مدارک‌شان ناقص است. در نهایت هم آنها را از لیگ قهرمانان کنار گذاشتند.»

بدهی ۳۲ میلیاردی فدراسیون بابت مالیات ویلموتس

ضرباتی که قرارداد مارک ویلموتس به پیکره فوتبال وارد کرده، مانند دومینو یکی پس از دیگری از راه می‌رسد و حالا فدراسیون فوتبال باید 32‌میلیارد تومان بابت مالیات این قرارداد پرداخت کند. پس از رأی دادگاه حکمیت ورزش (CAS) و محکومیت فدراسیون ایران به پرداخت 3 میلیون و 325 هزار یورو به همراه 5 درصد سود سالیانه به ویلموتس، اکنون نامه‌ای از سوی اداره مالیات به فدراسیون فوتبال رسیده که باید بابت قرارداد ویلموتس 32 میلیارد تومان مالیات پرداخت شود. مالیاتی که طبق قرارداد مهدی تاج با مارک ویلموتس به عهده فدراسیون فوتبال است. نکته جالب توجه اینجاست که 22 آذرماه 98 روابط‌عمومی وقت فدراسیون فوتبال «اطلاعیه‌ای درباره چگونگی پرداخت دستمزد ویلموتس» صادر و تأکید کرده بود «در قرارداد منعقده و برخلاف قرارداد مشابه قبلی، فدراسیون مالیات نمی‌پردازد» که البته پس از انتشار قرارداد مشخص شد، اینچنین نیست. 

استارت پرگل مجیدی با تیم اماراتی

تیم فوتبال اتحاد کلبا بعد از یک هفته غیبت فرهاد مجیدی در اردوی تدارکاتی اتریش کارش را با مربی ایرانی از 3 روز گذشته پیگیری کرد. مجیدی بعد از مشکلات عدم دریافت ویزای اتریش بنا به ادعای رسانه‌های امارات در نهایت موفق شد بعد از یک هفته مشکلش را حل کند و به اردوی اتحاد کلبا ملحق شود. در غیاب مجیدی گابریل پیل، مربی سابق استقلال هدایت تیم اماراتی را در اردوی اروپایی برعهده داشت. شنبه شب تیم اتحاد کلبا در اولین بازی خود با هدایت مجیدی به مصاف تیم شمپیون اسلوواکی رفت و با نتیجه 5-0 رقیب اروپایی‌اش را درهم کوبید. سرمربی سابق استقلال شروع خوبی با تیم اماراتی داشت و به‌نظر می‌رسد جذب 3 بازیکن خارجی جدید به قدرت تیمش افزوده است.

تور۴۰۰ میلیون تومانی برای حضور در جام جهانی

سهمیه تماشاگران ایرانی در جام جهانی بنابر اعلام وزارت ورزش، حدود 11 هزار بلیت است که به گفته حرمت‌الله رفیعی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران، تاکنون حدود دو هزار بلیت بازی‌ها به تماشاگران ایرانی فروخته شده است. او به شبکه خبر گفته است که فیفا سهمیه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اختصاص داده که قیمت بلیت‌های آن بسیار پایین است. قیمت بلیت درجه یک بازی‌های تیم ملی براساس آنچه وزارت ورزش اعلام کرده است، حدود 7 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است. حرمت‌الله رفیعی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، قیمت بلیت‌هایی را که به‌طور خصوصی درحال فروش است بسیار بالا و غیرمنطقی دانست و گفت: «برخی از این تورها با قیمت 400 تا 500 میلیون تومان درحال فروش است که توصیه می‌کنم قیمت‌ها را پایین آورند چون 400، 500 میلیون تومان اصلاً نرخ معقولی برای دیدن بازی‌های جام جهانی نیست و هزینه‌ زیادی از کشور خارج می‌شود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7970/20/621648/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها