بخشی از پیام‌های تسلیت در پی درگذشت مشاور رئیس جمهور


رئیس جمهور: درگذشت خدمتگزار متعهد، همکار عزیز و گرامی مرحوم جناب آقای دکتر عادل‌ آذر موجب تأثر فراوان شد. این استاد دانشگاه و مدیر پرتلاش و توانمند، در جایگاه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و در این دولت به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی با انجام فعالیت‌های ارزنده، نام و یادی نیک از خود باقی گذاشت. اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم، عموم بستگان و دوستداران آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

رئیس مجلس: درگذشت خدمتگزار صدیق و پرتلاش، آقای دکتر عادل آذر نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دهلران، دره‌ شهر، آبدانان و بدره و رئیس سابق دیوان محاسبات کشور موجب تأسف و تأثر گردید. ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های اقتصادی، مالی و برنامه‌ریزی بودند که سال‌ها در مسئولیت‌های متعدد از جمله ریاست مرکز آمار ایران‌ و مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی و تدریس در دانشگاه‌ها خدمات شایانی را به کشور داشتند. ضمن عرض تسلیت به مردم شریف استان ایلام، خانواده محترم و سایر بستگان، برای آن فقید سعید رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

معاون اول رئیس جمهور: خبر درگذشت جناب آقای دکتر عادل آذر، مشاور رئیس جمهور و رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی موجب اندوه و تأثر شد. مرحوم عادل آذر که نمایندگی مردم استان ایلام در ‌مجلس هفتم و ریاست دیوان محاسبات کشور و ریاست مرکز آمار ایران را در کارنامه خود دارد، در دوران حیات خویش در جایگاه‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای به مردم و کشور ارائه کرد. اینجانب درگذشت این مدیر خدوم را تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی و برای خانواده محترمش صبر و اجر مسألت دارم.

وزیر علوم: آزاده‌مردی شریف که مرید منظومه‌ کربلا بود به کاروان شهیدان پیوست. دکتر عادل آذر که از آبرومندان و آبروبخشان جامعه دانشگاهی این روزگار بود، ندای حق را لبیک گفت و در نخستین دور طواف محرم حسینی محرم شد و به لقاءالله پیوست.
ماتم آن جانباخته‌ جبهه‌های نبرد و جان‌بخش میادین علم و عمل به ماتم سرور آزادگان حسین‌بن‌علی(ع) جاودانه خواهد شد و بر ماست که راه و روش سزاوارش را گرامی بداریم. این ضایعه‌ عظیم را به خانواده‌ سوگوارش و جامعه‌ ارجمند دانشگاهیان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم. 

وزیر امور خارجه: خبر درگذشت مشاور رئیس جمهور و رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی و استاد دانشگاه موجب تأثر و تألم شد. 
در نخستین روز از ماه محرم و سوگواری حضرت سید‌الشهدا اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، از درگاه حضرت حق برای آن خدمتگزار پرتلاش کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رحمت واسعه الهی و شفاعت حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) و برای خانواده داغدار و دوستان و همکاران آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌کنم.


​​​​​​​وزیر فرهنگ: خبر تأسف‌برانگیز درگذشت دوست و برادر عزیز، دکتر عادل آذر، مشاور ریاست جمهوری اسلامی ایران، موجب تأسف و تأثر عمیق شد. این استاد ممتاز دانشگاه که سابقه طولانی خدمت به نظام مقدس اسلامی را در کسوت‌های مختلف داشت، انسانی متخلق، متواضع و دلسوز بود. اینجانب درگذشت ناگهانی این شخصیت علمی و اجرایی را به ریاست جمهوری، خانواده عزیز و داغدارش، شاگردان و جامعه علمی کشور و مردم شریف استان ایلام، تسلیت و تعزیت می‌گویم و رحمت و غفران الهی را در آغاز ایام عزای سید و سالار شهیدان برای این عزیز سفر کرده، مسألت می‌نمایم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7970/6/621697/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها