عصبانیت هواداران منچستر از رفتار رونالدو


کریستیانو رونالدو قبل از پایان بازی دوستانه منچستریونایتد با رایو وایکانو، ورزشگاه را ترک کرد و این امر باعث تشدید گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده او در اولدترافورد شد.رونالدو می‌خواهد از باشگاه جدا شود زیرا یونایتد در این فصلِ لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد. او در 45 دقیقه اول بازی دوستانه یکشنبه مقابل رایو وایکانو به میدان رفت و با استقبال پرشور هواداران یونایتد روبه‌رو شد. 
اما یکی از هواداران یونایتد دو عکس از رونالدو در خارج از ورزشگاه را در توئیتر منتشر کرد و مدعی شد که ستاره پرتغالی قبل از سوت پایان بازی از ورزشگاه خارج شد. هواداری نوشت: «پادشاه رفته است» و یک اموجی گریه هم در کنارش گذاشت. دیگری نوشت: «احتمالاً آخرین باری است که او را در اولدترافورد می‌بینیم و گفتنش دردناک است.» اما بیشتر هواداران یونایتد با ناراحتی به این عکس واکنش نشان دادند. 
یکی از هواداران یونایتد گفت: «این مرد چقدر بی‌احترامی از خود نشان می‌دهد، حتی [پل] پوگبا هم اینقدر بی‌احترامی نکرده بود.» یکی دیگر نوشت: «نمی‌توان عنوان کرد که چقدر این قضیه برای رونالدو بد است، هم از نظر حرفه‌ای بودن و هم الگویی برای جوانانی که امروز بازی می‌کنند. مهم نیست کی هستی. برو به سطل آشغال!»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7971/21/621762/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها