اخبار


هستی رضایی در مسابقات جهانی ترکیه 

هستی رضایی، قهرمان موتور کراس ایران در مسابقات جهانی ترکیه شرکت می‌‌کند. این رقابت‌ها با حضور برترین موتورسواران زن جهان شهریور امسال در شهر افیون ترکیه برگزار می‌‌شود و رضایی با درخواست مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و موافقت شورای برون‌مرزی همراه پدرش راهی این رویداد می‌‌شود.

نامه اعتراضی ایران به کمیته المپیک امریکا

در پی عدم صدور ویزا برای حضور نمایندگان ورزشی ایران جهت شرکت در بازی‌های جهانی بیرمنگام (ورلد گیمز) نامه اعتراضی از سوی رئیس کمیته ملی المپیک ایران به رئیس کمیته المپیک امریکا ارسال شد. در بخشی از نامه ارسالی کمیته ملی المپیک ایران آمده است: «متأسفانه درخواست ویزای فدراسیون‌های دوومیدانی، کاراته، تیروکمان، سه‌گانه و... با پاسخ منفی سفارتخانه مواجه شد یا اصلاً پاسخی به درخواست‌ها ندادند. از آنجایی که روح المپیک و منشور المپیک همواره به ایجاد اتحاد و جدایی سیاست از ورزش تأکید دارد، انتظار می‌رفت کشور میزبان خارج از مناسبات سیاسی همکاری‌های دوجانبه بیشتری به خرج می‌داد، امیدواریم تحریم‌های اقتصادی ظالمانه علیه کشور ایران شامل ورزش نشود. خواهشمند است دلیل عدم صدور ویزا برای تیم‌های ملی ایرانی پیگیری شود.»

آبروریزی‌ هالک فتوشاپی

سجاد غریبی، ملقب به‌ هالک ایرانی در اولین مبارزه رسمی خود آنقدر ضعیف و عجیب ظاهر شد که موجی از تمسخر در فضای مجازی شکل گرفت. او که مدتی است مشخص شده تعدادی از عکس‌هایش در فضای مجازی فتوشاپی بوده و حالا خیلی‌ها به او «هالک فتوشاپی» می‌‌گویند، یکشنبه شب مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان روی رینگ رفت و در راند نخست ناک اوت شد. طبق قرارداد این مسابقه، مبارزه برای 6 راند دو دقیقه‌ای برنامه‌ریزی شده بود ولی در همان راند اول‌ هالک فتوشاپی شکست خورد و نتوانست به مبارزه ادامه دهد.مدت‌ها نظرهایی وجود داشت مبنی بر اینکه عکس‌های سجاد غریبی در شبکه‌های اجتماعی که ماهیچه‌های باورنکردنی را نشان می‌داد، ویرایش شده‌ است. در این مبارزه هم خیلی زود مشخص شد که او هیچ ایده‌ای برای بوکس کردن ندارد. داور، مسابقه را لغو کرد و او را از تحقیر بیشتر نجات داد. این یک نمایش شرم‌آور از مردی بود که به نظر می‌‌رسد چندان اهل بدنسازی نیست، چه برسد به یک بوکسور. مردی که شهرت خود را با انتشار عکس‌های برهنه برای به نمایش گذاشتن هیکل چشمگیر خود به دست آورد و هنوز نزدیک به یک میلیون فالوور اینستاگرامی دارد هیچ شاخصه‌ای برای یک بوکسور ندارد. پس از اینکه ویدیوی مبارزه او منتشر شد، بسیاری از کاربران ایرانی با جملاتی بعضاً طنز به نحوه مبارزه عجیب او که هیچ شباهتی به یک بوکسور یا فایتر نداشت، واکنش نشان دادند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7971/21/621765/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها