افزایش پاسخگویی‌ها به مردم پس از تأکیدات رئیس‌جمهور در مورد بازار سرمایه



مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس گفت: با توجه به تأکید رئیس‌جمهور در مورد بازار سرمایه و شنیده شدن صدای مردم، در پایان سال گذشته موفق به راه‌اندازی یک مرکز با قابلیت پاسخگویی به مردم بودیم.
«حمید اسکندری» دیروز در نشست خبری به اقدامات انجام شده توسط شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس طی چند وقت گذشته اشاره کرد و افزود: موضوع انتشار صورت‌های مالی شرکت برای نخستین بار طی امسال رخ داد که با توجه به تلاش‌های صورت گرفته گزارش کامل و بی‌نقص از عملکرد حسابرس منتشر شد.
وی به دور جدید فعالیت‌های این شرکت تأکید کرده و اظهار داشت: اتفاقات مهمی در چند وقت گذشته در حوزه فرهنگ‌سازی توسط این شرکت صورت گرفت. این اقدام به‌عنوان یکی از مأموریت‌های ما در شرکت تلقی می‌شود که توسط سازمان بورس از ما خواسته شد تا این اتفاقات مدیریت شود و به جلو پیش برود.
اسکندری خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تعداد سهامداران طی دو سال گذشته و نیز تغییر ترکیب سهامداران لازم بود تا حوزه فرهنگ‌سازی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و از این طریق با عموم مردم در ارتباط باشیم.
مدیر عامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس اظهار داشت: با توجه به این اتفاق، حوزه سواد مالی یکی از اولویت‌های این شرکت بود و در این خصوص شاهد اجرای برنامه‌های جدی و کارآمد بودیم.
اسکندری به تغییر رویکردهای انتشارات بورس تأکید کرد و گفت: انتشارات بورس با تغییر ترکیب شورای نشر همراه بود و در تلاش هستیم تا دانش اقتصادی را مورد توجه قرار دهیم.مدیر عامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس به گسترش ارتباط بازار سرمایه با شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد و گفت: برای گسترش ارتباط‌ها برای این زمینه، برنامه‌هایی را در نمایشگاه کیش در نظر گرفتیم تا توانایی بازار سرمایه در خصوص شرکت‌ها افزایش یابد و تأمین مالی آنها انجام شود.
تأکید رئیس‌جمهور به حوزه بازار سرمایه
مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس گفت: با توجه به تأکید رئیس‌جمهور به بازار سرمایه و نیز شنیده شدن صدای مردم، در پایان سال گذشته موفق به راه‌اندازی یک مرکز شدیم که طی دوره سه ماهه نحوه پاسخگویی را مورد بررسی قرار دادیم.
وی ادامه داد: این مرکز تماس با قابلیت پاسخگویی به سه میلیون نفر راه‌اندازی شد که بر اساس نیاز بازار این قابلیت وجود دارد که تعداد در نظر گرفته شده را افزایش دهیم.
اسکندری بیان کرد: همچنین امکان گزارش تخلفات احتمالی به ناظر بازار و نیز پیگیری نهادهای مالی نسبت به درخواست‌ها در این مرکز تماس وجود دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7971/11/621792/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها