خبر در خبر


ایسنا/ روح‌الله حسین‌زاده، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: تجاری‌سازی صنایع‌دستی یکی از اولویت‌‌های دولت سیزدهم است و این موضوع در شهرهایی که مقصد اصلی گردشگران خارجی است با جدیت دنبال می‌شود.

تسنیم/ مجتبی یوسفی، عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به آتش‌سوزی هورالعظیم گفت: عدم تأمین حقابه داخلی از طرف ما و خارجی از طرف عراق، علت آتش‌سوزی‌های متمادی در هورالعظیم است.

مهر/ رضا انجم‌شعاع، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط‌‌‌زیست کشور گفت: حمایت معیشتی و تأمین تجهیزات محیطبانان به طور جدی در دستور کار این سازمان است.

تسنیم/ محمد طالبی‌متین، مدیرکل دفتر زیست‌بوم‌ها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط‌‌زیست گفت: در ازای هر یک مترمکعب آبی که بخواهیم شیرین کنیم، نیاز به برداشت ۳ مترمکعب آب داریم که از این مقدار یک مترمکعب استفاده شده و باقی آن تبدیل به پساب می‌شود.

ایسنا/ فرید جواهرزاده، رئیس انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران با اشاره به تعریف گردشگری نجوم گفت: گردشگری نجوم سفری است همراه با رصد ستارگان و رویدادهای نجومی که در دو دهه اخیر در ادبیات گردشگری رواج یافته است.

مهر/ مریم جلالی، معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور گفت: احیای تلگراف‌خانه در شهرستان جاسک به افزایش فعالیت‌های گردشگری در این شهرستان کمک می‌کند.

تسنیم/ علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط‌‌زیست با بیان اینکه در کشورمان در خصوص مسائل مربوط به آب قوانین شفافی نداریم، گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته در خصوص این موضوع غفلت شده بود، زمانی که کشورهای بالادست با سدسازی حقابه ما را پایمال کردند، سکوت کرده بودیم!
​​​​​​​
ایسنا/ کامیار عبدی، باستان‌شناس می‌گوید: محوطه‌ها و بناهایی که جنبه تاریخی دارند نه از سوی میراث فرهنگی تملک می‌شوند و نه اجازه ساخت‌وساز به مالکان داده می‌شود و این تبدیل به معضل شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7991/11/624601/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها