اخبار


آغاز فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین 

مدیرکل حمل ‌و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: با توجه به حضور گسترده مردم و آغاز عزیمت زائران به عتبات عالیات طرح فروش بلیت اتوبوس‌ها با نرخ مصوب آغاز شده است.
داریوش باقرجوان گفت: آغاز فروش بلیت به همه استان‌ها اعلام شد و زائران با مراجعه به پایگاه‌های اینترنتی مشترک و واحد‌های فروش بلیت در شهر‌ها و پایانه‌های مسافربری می‌توانند بلیت تهیه کنند. باقرجوان افزود: برنامه‌ریزی شده است تا به هر تعداد زائری که مراجعه می‌کند بلیت داده شود و سرویس‌های فوق‌العاده نیز براساس عرضه و تقاضا آماده است تا زائران به راحتی دسترسی داشته باشند و بتوانند به سمت مرز‌ها حرکت کنند.
باقرجوان تأکید کرد: سرویس‌های فوق‌العاده به هر تعداد و میزانی که تقاضا ایجاد شود در اختیار زائران قرار خواهد گرفت و زائران با مراجعه به وب سایت عمومی و اختصاصی و مشترک شرکت‌های حمل و نقل و دفاتر فروش بلیت در سطح شهر‌ها و همچنین داخل پایانه‌های مسافربری می‌توانند بلیت تهیه کنند.
مدیرکل حمل‌ و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین گفت: بازرسان بر نحوه ارائه و نرخ بلیت نظارت می‌کنند و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آمادگی دریافت شکایات را دارد، براساس شکایت‌های زائران، اطلاعات ثبت می‌شود و کد رهگیری در اختیار زائر قرار می‌گیرد و پیگیری لازم انجام می‌شود.

فروش بلیت پرواز ایران- نجف با نرخ مصوب

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت‌های هواپیمایی از 15 تا 30 شهریور بلیت‌های هواپیما به مقصد نجف را با نرخ مصوب عرضه می‌‌کنند.
حسن خوشخو درباره نرخ‌های مصوب بازه اربعین از 15 تا 30 شهریور گفت: این رقم برای تهران به صورت یکطرفه 3 میلیون و رفت و برگشت 6 میلیون تومان تعیین شده است. معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در شهرهایی مانند زاهدان، کرمان، مشهد و یزد، قیمت بلیت رفت و برگشت 7 میلیون و 600 هزار تومان و یکطرفه 3 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است.

 پرونده مسکن مهر باید تا سال آینده بسته شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن مهر باید تا سال آینده بسته شود که امیدوار هستم تا پایان امسال 80 درصد از این مسکن‌ها را تحویل دهیم.
علیرضا جعفری اظهار کرد: پرونده مسکن مهر باید تا سال آینده به دستور ریاست جمهور و تأکید وزیر راه و شهرسازی بسته شود. امیدوار هستم که تا پایان امسال 80 درصد از این مسکن‌ها را تحویل دهیم، آن ۲۰ درصد باقیمانده هم با اراده‌ای که در این دولت است محقق می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه توضیح داد: چهار میلیون مسکن ظرفیتی است که در کشور قابلیت انجام دارد و ساخت چهار میلیون مسکن از توان کشور دور نیست. دولت موظف است شرایط خانه‌دار شدن هموطنان را فراهم کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7995/11/625237/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها