شهادت مأمور پلیس با شلیک مرد بیمار


گروه حوادث/  مرد بیمار هنگام فرار از بیمارستانی در شهر دامغان با خلع سلاح کردن مأمور پلیس وی را به شهادت رساند.
به‌ گزارش ایرنا، این حادثه ساعت ۱۲ ظهر جمعه مقابل در ورودی اورژانس بیمارستان ولایت دامغان رخ داد و در پی آن، جواد رحیمی از کارکنان نیروی انتظامی جان خود را از دست داد و به فیض شهادت نائل آمد. به گفته شاهدان حادثه این بیمار روز جمعه به بخش اورژانس بیمارستان منتقل شده بود و پرسنل درمانی پس از معاینه وی به‌دلیل شرایط بیمار، خواستار حضور مأموران نیروی انتظامی برای کنترل این بیمار شدند.
وقتی مأموران نیروی انتظامی در محل حضور یافتند مرد بیمار قصد فرار داشت که با ممانعت یکی از مأموران حاضر در بیمارستان مواجه شد و وی را خلع سلاح کرد و با شلیک مستقیم، مأمور را به قتل رساند. بعد از این حادثه و حضور عوامل انتظامی، قاتل دستگیر شد.
محمود یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز به فارس گفت: بیماری با مشکل اعصاب و روان  توسط اورژانس ۱۱۵ و با همراهی نیروی انتظامی و اورژانس اجتماعی به بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان منتقل و اقدامات اولیه مورد نیاز برای بیمار انجام شد؛ اما بیمار همکاری لازم را نداشته و قصد فرار از بیمارستان را داشت که  هنگام فرار و پس از مهار شدن توسط پلیس، با وی درگیری فیزیکی پیدا کرده و با دستیابی به اسلحه پلیس به سمت وی شلیک کرد  و  این مأمور را مورد هدف قرار داده و به شهادت رساند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7995/19/625244/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها