رئیس پلیس پایتخت خبر داد

گشت‌های پلیس در کوچه پس کوچه های شهر


گروه حوادث: رئیس پلیس پایتخت از اجرای مقتدرانه و قاطع طرح ضربتی مقابله با سارقان و راه‌اندازی گشت‌های ضربتی خودرویی و موتوری خبر داد.
سردار حسین رحیمی در قرارگاه مقابله با سرقت با تأکید بر اینکه مأموریت اصلی پلیس‌ پایتخت مقابله جدی با سارقان و پدیده سرقت است، افزود: پی‌جویی جرم سرقت از لحظه وقوع در دستور کار قرار دارد و به محض وقوع هرگونه سرقت پیگیری موضوع و دستگیری سارقان بسرعت در دستور کار گشت‌های ضربت قرار خواهد داشت.
رئیس پلیس پایتخت با تأکید بر اینکه طرح ضربتی مقابله با سارقان با اقتدار و قاطعیت انجام خواهد شد، گفت: به شهروندان این اطمینان را می‌دهیم که با همه توان برای مقابله با سارقان و زورگیران به میدان آمده و مقتدرانه با این افراد که با عملکرد خود امنیت و آرامش و احساس امنیت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند برخورد کنیم.
وی با اشاره به اینکه عمده کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی در بحث برخورد با سارقان و مقابله با پدیده سرقت به کارگیری شده است، تصریح کرد: محورهای اصلی و فرعی شهر، حتی کوچه پس کوچه‌های شهر  به‌دنبال سارقان خواهیم بود.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه بسیاری از سارقان خرده پا و حتی برخی از زورگیران به‌دلیل مصرف مواد خود اقدام به سرقت و زورگیری می‌کنند، گفت: سارقان معتاد به محض دستگیری برای مدت حداقل شش ماه تحویل مراکز بازپروری خواهند شد و پس از آن به اتهامات آنها رسیدگی خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7995/19/625246/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها