صعود درخشان ماری؛ بازگشت روزهای خوب؟


رقابت‌های تنیس آزاد امریکا در حالی از دوشنبه هفته گذشته آغاز شده که اتفاقات جالبی طی روزهای گذشته در آن رخ داده است؛ از صعود جذاب اندی ماری به دور سوم رقابت‌های مردان تا پایان تیم جذاب خواهران ویلیامز.
صعود به دور سوم پس از 6 سال
اندی ماری اسکاتلندی که سابقه قهرمانی این رقابت‌ها در سال 2012 را دارد پس از مدت‌ها که به علت مصدومیت از میادین دور بود و پس از بازگشت هم توفیق چندانی در گرند اسلم‌ها نداشت، بامداد پنجشنبه به مصاف امیلیو ناوا از کشور میزبان رفت. ماری پس از شکست در ست نخست این بازیکن را در سه ست بعدی به طور قاطعانه شکست داد و پس از 6 سال به دور سوم رقابت‌های آزاد امریکا راه یافت؛ صعودی که بسیاری را به تکرار عنوان سال 2012 توسط ماری امیدوار کرده است. حال باید دید ماری در ادامه چه عملکردی را از خود به نمایش می‌گذارد.
خط پایان مقابل اسطوره‌ها
سرنا و وینیس ویلیامز، خواهران دنیای تنیس که با یکدیگر در رقابت‌های دونفره گرند اسلم و رقابت‌های مختلفی حضور یافتند و عناوین بسیاری را کسب کردند، با شکست در بازی اول از رقابت‌های دونفره حذف شدند؛ نتیجه‌ای که آنها را به پایان خط رساند چرا که سرنا ویلیامز پس از این تورنمنت از دنیای تنیس حرفه‌ای خداحافظی می‌کند.
پرواز نادال به تورین
مهم‌ترین اتفاق بامداد جمعه در بازی نادال و فونینی رخ داد؛ جایی که رافا نادال دارنده 22 گرند اسلم با وجود شروعی ضعیف در این مسابقه به دور سوم رقابت‌ها رسید. مهم‌ترین نکته این بازی صعود نادال به فینال پاپانی فصل در تورین ایتالیا بود. جالب‌ترین نکته درباره رافا در رقابت‌های پایانی این است که ستاره اسپانیایی با وجود 17 بار صعود به فینال پایانی فصل تا کنون به مقام قهرمانی این مسابقات نرسیده است. حال باید دید ستاره اسپانیایی در نوامبر امسال می‌تواند در تورین به این حسرت پایان دهد یا خیر؟

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7995/21/625259/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها