هنرمندان در فضای مجازی


همایون شجریان با انتشار یادداشتی اعلام کرد که زمان برگزاری کنسرت‌های کانادای او، به دلیل آماده نشدن ویزای تعدادی از اعضای ارکستر سیاوش به ماه ژانویه تغییر کرد. او  که پیشتر اعلام کرده بود قرار است ۱۱ تا ۲۰ شهریور (دوم تا ۱۱ سپتامبر) در شهرهای تورنتو، مونترال، ونکوور و کلگری کشور کانادا به روی صحنه برود، اکنون یک روز پیش از آغاز این کنسرت‌ها، از تغییر زمان برگزاری آنها خبر داده است. شجریان در توضیح علت این اتفاق نوشته: «در حال حاضر ۱۲ نفر از اعضای ایرانی و غیرایرانی گروه سیاوش که نیازمند دریافت ویزا نبوده‌اند برای تمرین‌های نهایی از محل اقامت‌شان به تورنتو رسیده‌اند. اما برای حضور دیگر اعضا متأسفانه پس از آخرین پیگیری‌های وکیل متوجه آن شدیم که ویزای چند تن از هنرمندان اصلی گروه سیاوش همچنان در پروسه اداری است و هنوز به مرحله صدور نرسیده است. از آنجایی که اجرا بدون حضور این هنرمندان امکانپذیر نیست و کیفیت و اجرای بی‌کم کاست بر همه چیز اولویت دارد، مجبور هستیم برای تحقق این امر و اطمینان از دریافت ویزای کامل اعضای گروه تاریخ برنامه‌های تور کانادا را به ماه ژانویه موکول کنیم.» آن طور که او اعلام کرده تاریخ دقیق این اجراها تا هفته آینده به اطلاع عموم خواهد رسید و برای کسانی که بلیت تهیه کرده‌اند ایمیل خواهد شد. طبق اطلاعات ذکر شده در این یادداشت علاقه‌مندانی که مایل به کنسل کردن بلیت خود هستند، می‌توانند با ارجاع بلیت به سایت خریداری شده وجه خود را دریافت کنند.
علیرضا قربانی در استوری اینستاگرامش موسیقی تیتراژ  پایانی سریال «بی‌گناه» را بازنشر کرده است. او این قطعه را با شعری از حسین غیاثی، آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم بامداد امینی خوانده است. سریال «بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی در ژانر خانوادگی و درام هر یکشنبه منتشر می‌شود. داستان این سریال درباره بهمن مردانی است که بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمشده‌اش به تهران بازمی‌گردد. محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی و رؤیا تیموریان از بازیگران سریال «بی‌گناه» هستند.
پرواز همای هم تیتراژ سریال «راز ناتمام» را که هرشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. این قطعه با عنوان «دعای یک لب مست» با موسیقی و آواز پرواز همای و بر اساس سروده غلامرضا طریقی است. مجموعه تلویزیونی «راز ناتمام» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی در کش‌وقوس یک ماجرای امنیتی به زندگی پرفراز و نشیب شهید محمدجواد باهنر می‌پردازد. این سریال تلویزیونی شخصیت بزرگان انقلاب اسلامی از جمله آیت‌الله سیدمحمد بهشتی، آیت‌الله اکبر‌ هاشمی رفسنجانی و شهید محمدعلی رجایی را بازسازی کرده و روایت‌هایی از وجوه مبارزاتی این شخصیت‌ها و حزب جمهوری اسلامی و وقایع دهه ‌۶۰ و فتنه‌انگیزی و جنایات منافقین را به نمایش می‌گذارد.
محمدرضا شفیعی کدکنی در صفحه اینستاگرام منتسب به خود در پنجشنبه هر هفته به شاهنامه و معرفی منابع تحقیقاتی مربوطه می‌پردازد. او در پنجشنبه هفته‌ای که گذشت بخش‌هایی از کتاب «ارمغان مور» زنده یاد شاهرخ مسکوب را بازنشر کرده است.
پروین علی‌پور توضیحاتی درباره اثر تازه‌اش «کتاب آقا اجازه!» را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. علی خدایی تصویرگر این کتاب است. او نوشته: «به بچه‌ها یاد بدهیم و... خودمان هم یاد بگیریم که زیبا برنده شویم؛ نه با دوز و کلک، نه با پشت پا انداختن به رقیب، نه با... اصلاً چطوره، همه با هم برنده شویم؟!»
سهراب پورناظری همراه با بازنشر پست اینستاگرامی علی شادمان از موفقیت سریال «یاغی» به کارگردانی محمد کارت و بازی طناز طباطبایی، پارسا پیروزفر، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی و... نوشته است.

علی محمد مؤدب‌زاده پست اینستاگرامی حسین مؤدب را بازنشر کرده که در نقد ادبی اشعار و نوحه‌های تولیدشده است. او با انتقاد از کم‌کاری در معرفی نقش امام سجاد‌(ع) در وقایع پس از عاشورا نوشته است: «این مهم‌ترین چیزی بود که احساس کردم باید گفت. چون نوحه و شعر است که تصور جامعه را می‌سازد. ان‌شاءالله همه ما توفیق بیان دقیق معارف اهل بیت(ع) را داشته باشیم.»
افشین ‌هاشمی، کارگردان سریال نمایش خانگی «شبکه مخفی زنان» با انتشار آنونسی از این سریال از آغاز نقش‌آفرینی لیلا حاتمی خبر داده است. در این سریال کمدی، درام و تاریخی که این روزها  در حال پخش است سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی‌ هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی و... حضور دارند.
 کاظم سیاح، صداپیشه عروسک پشه  در مجموعه «مهمونی» با انتشار تصویری از این شخصیت عروسکی و شائبه‌های مطرح شده مبنی بر حذف آن نوشته: «دوستی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، دوباره در مهمونى حضور دارد و این حضور دوباره را بهانه کردم تا از همه کسانى که در طول هفته گذشته نگران بودند و به من پیغام دادند، تشکر کنم. ممنون از همه پیام‌هاى محبت‌آمیز و حمایت‌گرانه شما و همچنین پیغام‌هاى شماتت‌آمیز شما  که درپى مصاحبه‌اى ارسال می‌شد که در آن گفته شده بود غیبت پشه به خاطر عدم حضور من بوده است. امیدوارم از حضور دوباره جناب پشه لذت ببرید.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7995/24/625271/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها