درویش: درگیر فضای مسموم دلال‌ها نشدیم


مدیرعامل پرسپولیس پس از امضای قرارداد با شیخ دیاباته در مورد اسامی مختلفی که پیرامون این باشگاه برای جذب مهاجم خارجی وجود داشت گفت: «خیلی از دلا‌ل‌ها این بازیکنان را مطرح می‌کردند که به هوای پرسپولیس بازاری برایشان در جای دیگر درست کنند که الحمدلله ما درگیر فضای مسموم یک‌سری از دلال‌ها نشدیم. با دیاباته قرارداد یکساله امضا شد که در فصل آینده هم در صورت رضایت طرفین امکان تمدید قرارداد وجود دارد. دیاباته در صحبت‌های خود عنوان کرد که از وقتی به ایران آمد، همواره علاقه خاصی به هواداران پرسپولیس داشته است.» رضا درویش در مورد استرس هواداران در مسیر جذب مهاجمان خارجی و رضایت حال حاضر آنها بیان کرد: «هواداران مالکان اصلی این باشگاه هستند و بعضی‌ از دلال‌ها از عواطف و احساسات پاک این هواداران سوء استفاده کردند و می‌‌خواستند با اسم هواداران، خواسته‌های خودشان را برآورده کنند اما هواداران ما هوشیار بودند و نگذاشتند افکار پلید دلال‌ها بر آنها فائق بیاید. ما مکرر گفتیم که صبر کنند و مدیریت و کادر فنی بازیکن مطلوب که بتواند به پرسپولیس کمک کند را جذب می‌کند. این صبر ثمر داد و ما دو بازیکن خارجی که جذب‌شان کم‌نظیر بود با این رزومه را به پرسپولیس آوردیم.»
 درویش در مورد اینکه شیخ چه زمانی اجازه بازی پیدا می‌‌کند، بیان کرد: «ان‌شاءالله یکشنبه ITC او می‌رسد و از آنجا به بعد با کادر فنی است که بنا باشد از او در این بازی یا بازی بعدی استفاده کند‌. ما باید بازیکنان را جذب و شرایط حضور آنها را مهیا کنیم و از آن به بعد تصمیم کادر فنی است. الان اول راه است و ما جز به قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. ان‌شاءالله با همکاری بازیکنان و کادر فنی مسیر را برای قهرمانی طی می‌کنیم.» 
مدیرعامل پرسپولیس درخصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گفت: «یکی از کارهای خوبی که در دولت سیزدهم رخ داد حضور بانوان در استادیوم است. در بازی قبل دیدید چقدر فضای سالمی در ورزشگاه حاکم بود. جا دارد از آقایان تشکر کنم و لیدرهای‌مان هم سعی کردند فضای خوبی ایجاد کنند. خانم‌ها هم با سختی راه آمدند و آرزوی 40 ساله‌شان را برآورده کردند. من به خانم‌های هوادار هم گفتم اگر بناست که از شورای تأمین برای افزایش تعداد خواهش کنیم، شما با رفتار خوب‌تان می‌توانید فضا را برای بانوان دیگر فراهم کنید. جا دارد از پیگیری‌های شخص وزیر ورزش و رئیس جمهور تشکر کنم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7995/20/625331/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها