اخبار


خط تولید تیبا همچنان متوقف است

مصطفی آجرلو، مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران در توئیتی نوشت: خط تولید تیبا و تیبا۲ همچنان متوقف است؛ از این‌رو فقط برای انجام تعهدات قبلی، با رفع عیوب و انجام شروط تعیین‌شده برای ثبت‌نام‌کنندگان و تا پایان تعهدات قبلی، مجوز موردی با پیوست فنی صادر می‌شود. چهارم خرداد ماه امسال بود که دفتر تخصصی صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران سه خودروی سمند، تیبا صندوق‌دار و تیبا۲ را به علت عیوب پرتکرار ایمنی عملکرد از فهرست تمدید اعتبار حذف کرد.

 
توقیف بلوک‌های بتنی غیراستاندارد

بازرسان استاندارد 5واحد تولیدی متخـلف تولیــــدکننده بلوک‌های سیمانی غیراستاندارد با نام‌های تجاری «یکتا بلوک»، «بلوک مات»، «بلوک امیر» و واحدهای تولیدی آقایان «عباس فرد مفرد» و «وحید طالبی» را در منطقه خاوران شناسایی و توقیف کردند و مراتب برای رسیدگی قانونی، به مراجع قضایی ارجاع داده ‎شد. 
همچنین، یک واحد تولیدی بتن آماده فاقد نشان استاندارد با نام «باران بتن» در شهرستان قرچک ورامین، 2واحد تولیدی میلگرد غیراستاندارد با نام تجاری «آیین صنعت» و «صفری» در منطقه کهریزک و رباط کریم، شناسایی و تولیدات آنها توقیف شد. ۷۵ مورد از مصالح ساختمانی مشمول استاندارد اجباری است و تولیدکنندگان باید برای تولید آن، پروانه کاربرد علامت استاندارد دریافت کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7997/12/625676/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها