خبر در خبر


ایرنا- احد جلیلیان، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان کرمانشاه گفت: صنایع آلاینده‌ای را که برای محیط‌زیست و سلامت مردم خطرآفرین باشند با کمک دستگاه قضایی جریمه خواهیم کرد. پیوست‌های محیط‌زیستی لازمه اجرای طرح‌های عمرانی و صنعتی است و در صورتی که این پیوست را نداشته باشند، نمی‌توانند اجرایی شوند.

ایسنا- علیرضا شریعت، مسئول سابق دفتر نظارت و پایش ستاد احیای دریاچه ارومیه با توجه به تبعات بی‌شمار خیزش طوفان نمک ناشی از خشک شدن دریاچه ارومیه، تنها راه جلوگیری از این طوفان را احیای دریاچه دانست.

ایرنا - آرزو اشرفی‌زاده، مدیرکل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها در سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه زنان نیمی از پیکره هر جامعه‌ای هستند، گفت: جامعه‌ای که خواهان دستیابی به توسعه پایدار است باید برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانایی‌های زنان برنامه داشته باشد و سازمان در این زمینه برنامه‌ریزی کرده است.

فارس- زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در خصوص تعیین تکلیف وضعیت پهنه رودکی گفت: بر اساس برنامه پنج ساله سوم، شهرداری تهران موظف شد پهنه رودکی حدفاصل خیابان‌های انقلاب، ولیعصر، نوفل لوشاتو و حافظ را جزو خوشه‌ها و راسته‌های فرهنگی اولویت‌دار خود قرار دهد.

فارس- علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور با بیان اینکه جلسه شورای احیای توس بزودی برگزار‌ خواهد شد، گفت: مقرر شده است طرحی در استان خراسان رضوی درباره احیای توس تهیه و با توجه به شورای ملی در سطح کشور اجرا شود. همچنین شورایی در سطح استان تشکیل و این طرح در شورای استان به تصویب برسد.

مهر- احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در کمترین فاصله از کشور قطر قرار دارد و در همین راستا برنامه‌ریزی شده تا از فرصت‌های جام جهانی بهترین استفاده را ببریم. ایجاد پایانه مسافری یکی از اقدامات مهم و تأثیرگذار است. با وجود ظرفیت‌های فراوانی که در شهرستان دیّر وجود دارد، نزدیکی به قطر و برگزاری جام جهانی در این کشور فرصت‌های جدیدی را برای ما فراهم ساخته است.

میراث‌آریا- مهدی دوستی، استاندار هرمزگان از احداث ابرشهر گردشگری دریایی ایران در هرمزگان خبرداد و گفت: در حوزه گردشگری دریایی یک پروژه بسیار مهم و ایجاد یک ابرشهر گردشگری دریایی خواهیم داشت. این پروژه طرحی بی‌نظیر است که دو نقطه در شهر بندرعباس و یک نقطه در جزیره هرمز را شامل می‌شود تا مثلث ابتدایی ابر اکوسیستم دریایی ما را شکل دهد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7997/17/625684/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها