اخبار


بازدید سجادی از اردوی تیم ملی بوکس

وزیر ورزش و جوانان از اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و هند بازدید کرد. حمید سجادی در این خصوص گفت: «از ریاست فدراسیون می‌خواهم آن چیزی که برای کسب سهمیه و حضور در المپیک در این دو سال نیاز دارند به ما اعلام کنند تا بتوانیم حمایت‌های بیشتری را نسبت به این رشته معطوف کنیم. برای ایجاد انگیزه در تیم آسیایی نیز هر نوع حمایتی نیاز باشد  انجام خواهیم داد تا ان‌شاءالله بتوانند بهترین نتیجه را به‌ دست آورند.» در این دیدار علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس و سجاد محمدپور کاپیتان تیم ملی با تشریح شرایط ملی‌پوشان و اردوی مشترک با تیم ملی هند در خصوص دغدغه‌ها و مشکلات تیم ملی با وزیر ورزش صحبت کرده و در پایان سجادی قول حمایت و مساعدت و حل این مشکلات را داد.»

قهرمانی نبی رضایی در مسابقات جهانی

محمد نبی رضایی ملی‌پوش کانو کانادایی در رقابت‌های ماده 5000 متر مسابقات جهانی زیر 23 سال مجارستان قهرمان شد. نبی رضایی در این رقابت با حریفانی از اوکراین، تونس، اسپانیا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، مجارستان، کانادا، فرانسه، چین تایپه، مکزیک، لتونی، انگلیس، مولداوی، ازبکستان، سنگاپور، رومانی و امریکا به رقابت پرداخت که در پایان با زمان 23 دقیقه و 30 ثانیه و 40 صدم ثانیه در رده اول قرار گرفت و طلای جهان را بر گردن آویخت. در این ماده، قایقرانانی از اسپانیا و مجارستان دوم و سوم شدند.همچنین تیم دراگون بوت مردان در رقابت‌های قهرمانی جهان چک در مسافت 200 متر مدال برنز را از آن خود کردند.

​​​​​​​مدال برنز سهم خاکسار و پورشیب در تاتامی باکو

طراوت خاکسار و ذبیح‌الله پورشیب ملی پوشان کاراته با پیروزی در دیدار رده‌بندی کاراته وان باکو به مدال برنز رسیدند. خاکسار در دیدار حذفی مقابل آنجلیکا ارولوجا از اوکراین در حالی که با نتیجه 1-0 از حریف خود پیش بود، هانسوکو یا 4 اخطاره شد اما با راهیابی کاراته‌کا اوکراینی به دیدار نهایی، مجوز حضور در مسابقه رده‌بندی را کسب کرد. او دیروز در دیدار رده‌بندی وزن 55- به مصاف توبا یاکان از ترکیه رفت و با برتری 2 بر صفر به نشان برنز این مسابقات دست یافت. ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته مردان هم در دیدار رده‌بندی وزن منفی 84 کیلوگرم مقابل محمد رامادان از مصر به نتیجه 1-1 دست یافت که با رأی داوران برنده این دیدار شد و مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد. همچنین در دیدار رده‌بندی وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور با شکست 3 بر صفر مقابل زهرا چاجای از مراکش از دستیابی به مدال بازماند.

تکمیل پروژه‌های ورزشی؛ سیاست مثبت دولت سیزدهم

رئیس فدراسیون هندبال و عضو جدید هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک تکمیل پروژه‌های ورزشی را قدم مثبت دولت سیزدهم می‌داند. علیرضا پاکدل می‌گوید: «یکی از معضلات بزرگ ورزش کلنگ زنی پروژه‌های ورزشی بود که بعد از آن دو حالت پیش می‌آمد؛ یا مدت زمان خیلی زیادی می‌گذشت وحتی در دو یا سه دولت هم تکمیل نمی‌شدند یا افتتاح می‌شدند اما به‌دلیل مشکلات زیاد، آن مجموعه قابل بهره‌برداری نیست.اما یکی از کارهای خوب دولت سیزدهم این است که اول پروژه‌های نیمه‌ تمام ورزشی را تکمیل می‌کنند و بعد سراغ ساخت پروژه‌های جدید می‌روند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7997/21/625751/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها