سوژه


چرا نیمار نیمکت نشین شد؟

کریستوف گالتیه سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن دلیل نیمکت‌نشین کردن نیمار را در بازی اخیر این تیم برابر نانت در هفته ششم لالیگا توضیح داد. نیمار در این بازی به عنوان یار تعویضی که حریف از دقیقه 24 آن 10 نفره بود، در دقیقه 63 به جای امباپه به میدان رفت زمانی که تیمش با دبل امباپه از حریف 2- صفر پیش بود. این تصمیم گالتیه با توجه به شروع درخشان نیمار در فصل جدید لوشامپیونه جالب توجه بود. 
گالتیه گفت: «ما کلی بازی داریم. هر سه یا چهار روز یک بازی داریم. همه این را درک می‌کنند که یک بازیکن نمی‌تواند با این شرایط هر هفته 95 دقیقه بازی کند. من تا الان دو بار درباره این موضوع صحبت کرده‌ام. اولین بار با خودش و دومین بار با تمام نفرات تیم و آنها هم مشکلی نداشتند. به آنها گفتم که باید نسبت به این موضوع رویکردی درست داشته باشند.» گل‌هایی که پاری‌سن‌ژرمن به نانت زد شمار گل‌های زده‌اش در این فصل لوشامپیونه را به 24 مورد افزایش داد و آنها را به رکورد منچسترسیتی در فصل 20-2019 و بایرن مونیخ در فصل 21-2020 رساند که در هفته ششم این تعداد گل زده بودند.

هری کین سومین گلزن تاریخ لیگ برتر

​​​​​​​هری کین با گلی که در پیروزی 2 بر یک تاتنهام مقابل فولام زد، تعداد گل‌های خود در لیگ برتر را به عدد 188 رساند و بالاتر از اندی کول در رده سوم بهترین گلزنان تاریخ این رقابت‌ها قرار گرفت. کاپیتان تیم ملی انگلیس پنجمین گل این فصل خود را زد و حالا چشم به جایگاه وین رونی دوخته که 208 گل در 491 بازی لیگ برتر برای منچستریونایتد و اورتون زده. آلن شیرر اسطوره نیوکاسل با زدن 260 گل در 441 بازی دو دهه است که در صدر جدول گلزنان تاریخ لیگ برتر قرار گرفته. کین تنها بازیکن فعال در میان 10 نفر اول این جدول است و این بازیکن 29 ساله شانس خوبی برای رسیدن به رکورد شیرر قبل از آویزان کردن کفش‌هایش دارد. او می‌‌تواند همین فصل نفر دوم فهرست شود. کین 288 بازی در لیگ برتر انجام داده که 285 تایش برای اسپرز بوده و سه تای دیگر در یک دوره حضور قرضی در نوریچ سیتی در اوایل دوران حرفه‌ای او انجام شده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7997/21/625752/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها