وزارت اطلاعات از دستگیری 12 عضو تشکیلات صهیونیستی بهائیت در مازندران خبر داد

هسته‌های منطقه‌ای جاسوس‌ها زیر ضربه سربازان گمنام


گروه سیاسی/ اداره‌ کل اطلاعات استان مازندران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) هسته مرکزی سازمان جاسوسی بهائیت در شمال کشور متلاشی شد. به گزارش ایرنا، در اطلاعیه شنبه شب اداره‌ کل اطلاعات مازندران آمده است: ۱۲ عضو تشکیلات صهیونیستی بهائیت در شهرهای مختلف استان شناسایی و دستگیر شدند. بر‌اساس این اطلاعیه ۲ نفر از سرکردگان این تشکیلات جاسوسی در تشکیلات صهیونیستی بیت‌العدل مستقر در سرزمین‌های اشغالی آموزش دیده و با اعضای تشکیلات خود در سراسر استان مازندران هسته جاسوسی تشکیل داده بودند.
ضربات تشکیلاتی
در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: آموزش اصول سازمانی، ارتباطات پنهانی، شیوه‌های اجتماع‌سازی مبتنی بر سند ابلاغی مرکزیت حیفای رژیم‌صهیونیستی و بهره‌گیری هدفمند از رسانه‌های بیگانه از جمله اقدامات نشست تشکیلاتی ابلاغی مرکزی حزب جاسوسی بهائیت بوده است. اداره‌ کل اطلاعات مازندران در این اطلاعیه تأکید کرده است: هرگونه فعالیت شبکه‌های مرتبط با رژیم‌صهیونیستی و ضد انقلاب در رصد دقیق اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) قرار دارد و با عوامل آن برخورد قاطعانه خواهد شد.
پس‌لرزه‌های اطلاعاتی
دستگیری 12 بهائی تشکیلاتی در مازندران تنها حدود دو ماه پس از دستگیری اعضای هسته مرکزی حزب جاسوسی بهائیت در ایران، صورت می‌گیرد. دهم مرداد سال‌جاری بود که وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از دستگیری همه اعضای هسته مرکزی بهائیت در کشور خبر داد. این ضربه به هسته مرکزی اما دیری نپایید که پس‌لرزه‌های منطقه‌ای را نیز شامل شد و هسته این حزب جاسوسی صهیونیست‌ها در شمال کشور را دربرگرفت. در اطلاعیه قبلی وزارت اطلاعات دراین‌ باره قید شده بود که اعضای هسته بازداشت شده، ملاقات‌های متعددی با کادر مرکزیت حزب صهیونیستی در خارج از کشور داشته و گزارش عملکرد نوبه‌ای پیرامون مأموریت‌های پیش‌گفته بویژه ترویج سازمان‌یافته بی‌حجابی در ایران را به مرکز توطئه مستقر در فلسطین اشغالی ارائه می‌داد.
قول وزارت اطلاعات بر ناکام گذاشتن موساد
در همان اطلاعیه مذکور بود که سربازان گمنام امام زمان(عج) اعلام کرده بودند فارغ از سناریوهای تبلیغاتی و جنگ روانی بلندگوهای غربی صهیونیستی، با عزم و اراده جدی به وظیفه خود در قبال عوامل جاسوسی و هجمه به دین و فرهنگ و هویت 
ایرانی – اسلامی کشور و مزدوران رژیم اشغالگر قدس عمل کرده و خواهند کرد و ضربه اخیر به هسته مازندران، نمونه‌ای از این وفای به عهد به شمار می‌آید.
خدمات متقابل بهائیت و صهیونیست‌ها
حمیدرضا اسماعیلی، پژوهشگر و مورخ طی یادداشتی که در روزنامه ایران منتشر شده بود،  خاطرنشان کرده بود:  بهائیان از زمانی که تلاش‌ها برای یهودی کردن سرزمین‌های فلسطینی آغاز شد، حسن روابط را با صهیونیست‌ها برقرار کرده بودند. «شوقی افندی» که رهبری بهائیان را در سال‌های 1921 تا 1957 برعهده داشت و اتفاقاً تحصیلکرده انگلیس بود در نامه‌ای رسمی به سازمان ملل متحد درخصوص مسأله فلسطین نه تنها از حقوق مسلمانان دفاع نکرد که حتی علایق بهائیان را در کنار یهودیان به سرزمین مقدس ریشه‌دارتر از مسلمانان معرفی کرد. 
در سایه خدمات متقابل بهائیت و صهیونیسم بود که بزرگ‌ترین معبد پیروان این مذهب جعلی با حمایت رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی ساخته شد. اکنون بیت‌العدل به عنوان مقر اصلی تشکیلات بهائیت در حیفا محل اصلی تجویز راهبردها و تاکتیک‌های بهائیان شناخته می‌شود.
نقشه جدید 20 ساله
به نوشته این پژوهشگر تاریخ، هدف بهائیان استقرار «حکومت اقدس بهائیت» است و این مسأله از براندازی و مبارزه با جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد. نقشه بیست ساله تشکیلات بهائیت که از سال 2000 آغاز شده بود در سال 2021 به پایان رسید و نقشه 20 ساله دوم اکنون در دستور کار این فرقه قرار دارد. به گفته کارشناسان، این نقشه تلاش دارد با عضوگیری افراد در پوشش مؤسسات خدماتی و اقدامات ضدامنیت ملی اهداف خود را علیه مردم و حاکمیت پیش ببرد. به نظر می‌رسد بیانیه وزارت اطلاعات (مردادماه) نیز به نقشه بیست ساله جدید این تشکیلات اشاره دارد، جایی که می‌گوید: «یافته‌های مستند اطلاعاتی حکایت دارند که کانون پیش‌گفته، سال گذشته راهبرد احیای تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در ایران را تحت عنوان «خط تبلیغ تهاجمی» و مأموریت ویژه جمع‌آوری هدفمند اطلاعاتی به شبکه بازداشت شده ابلاغ کرده بود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7997/2/625796/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها