اخبار


امشب؛ جنگ مدعیان برای فینال

جدال 4 تیم مدعی قهرمانی امشب در سالن اسپودک آرنا شهر کاتوویتسه برای صعود به فینال مسابقات قهرمانی والیبال مردان جهان دیدنی است. تیم‌های ایتالیا، اسلوونی، برزیل و لهستان با شکست حریفان در مرحله یک چهارم نهایی به نیمه نهایی رسیدند و بعداز استراحت یک روزه، طبق برنامه امشب در دو بازی حساس و جذاب برای جواز فینال با هم می‌جنگند. طبق برنامه برزیل با لهستان ساعت 20:30 در اولین بازی نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. اسلوونی و ایتالیا هم در بازی دوم ساعت 23:30 مقابل هم صف آرایی می‌کنند.بازی رده‌بندی و فینال هم ساعت 20:30 و 23:30 فرداشب برگزار می‌شود.

بازگشت تیم ملی والیبال با پایان مأموریت

تیم ملی والیبال بعد از پایان سفر 27 روزه با حذف در مرحله یک هشتم نهایی قهرمانی جهان، ساعت 4 بامداد دیروز به تهران برگشت. ملی‌پوشان با باخت 3- صفر مقابل برزیل در مرحله یک هشتم نهایی، بامداد دیروز با استقبال میلاد تقوی دبیر و محمود افشاردوست کارشناس خبره هیأت رئیسه فدراسیون و خانواده بازیکنان و علاقه‌مندان وارد تهران شدند. البته محمدجواد معنوی‌نژاد دریافت کننده ملی‌پوش در لهستان با جدایی از تیم به فرانسه رفت تا برای فصل جدید با تیم باشگاهی‌اش تمرین کند. یاناس ویچیچ مربی بدنساز لهستانی هم با پایان کارش در کشورش ماند.

شکست میلیمتری برادران عالمیان در عمان

نیما و نوشاد عالمیان با شکست در مرحله یک چهارم نهایی جدول دونفره از صعود به نیمه نهایی مسابقات عمان بازماندند.برادران عالمیان در این مرحله ۳-۲ نتیجه را به تیم کره جنوبی واگذار کرده و شانس مدال را از دست دادند. گیم چهارم این بازی ۲-۲ مساوی بود اما در نهایت کره جنوبی در گیم پنجم با نتیجه ۱۴-۱۲پیروز شد. همچنین نوشاد عالمیان در مرحله یک هشتم نهایی جدول انفرادی با شکست ۳-۱ مقابل نماینده کره جنوبی از گردونه رقابت‌ها حذف شد. امیرحسین هدایی، نیما عالمیان و حمید شمس هم قبل از این با شکست مقابل رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند.

دبیر، عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی نشد

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برای عضویت در هیأت رئیسه اتحادیه جهانی رأی  نیاورد. دبیر که بعد از کناره‌گیری سوریان از حضور در انتخابات، کاندیدای این سمت شد، نتوانست به هدفش برسد. انتخابات دیروز در صربستان برگزار شد و دبیر با 25 رأی در جایگاه یازدهم میان 16 شرکت کننده قرار گرفت و امکان حضور در جمع 7 عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی را به دست نیاورد. دانیل ایگالی (نیجریه)، تئودروس هاماکوس (یونان)، مارتین دیتمان (آلمان)، رضوان پیرکالابو (رومانی)، خانم رودیکا یاکشی (ترکیه)، نامیگ علی ایف (آذربایجان) و خانم یه ژانگ (چین) به ترتیب با 83،82 ، 81، 79، 79، 73 و 62 رأی نفرات منتخب هستند.

توکلی در کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری
​​​​​​​
حسین توکلی، دارنده مدال طلای رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های المپیک سیدنی به جمع اعضای کمیته فنی فدراسیون اضافه می‌شود.با تشکیل کمیته فنی توسط سجاد انوشیروانی سرپرست این فدراسیون و پس از عضویت حسین رضازاده گفته می‌شود از توکلی نیز برای عضویت در آن دعوت شده است. او که سابقه سال‌ها مربیگری در تیم‌های ملی در رده‌های گوناگون سنی را دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای عضویت در کمیته فنی به‌شمار می‌رود. شنیده‌ها حاکی از آن است که از بهمن زارع سرمربی تیم ملی و دستیار یوردان گئورگی ایوانف نیز برای عضویت دعوت شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8001/21/626327/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها