سوژه


هافبک اسپانیایی در لیگ ترکیه
ماتا به گالاتاسرای پیوست

باشگاه گالاتاسرای رسماً خبر از عقد قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم با خوان ماتا داد. هافبک 34 ساله اسپانیایی که سابقه 3 سال حضور در چلسی و 8 سال حضور در منچستریونایتد و همچنین بازی کردن در والنسیا و آکادمی رئال‌مادرید را داشته، در ترکیه سالیانه 1٫9 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت. باشگاه گالاتاسرای این تابستان ستاره‌های بزرگی را به خدمت گرفت و علاوه بر ماتا، مائورو ایکاردی، هریس سفروویچ، دریس مرتنس و لوکاس توریرا هم به این تیم پیوسته‌اند. ماتا پس از پیوستن به گالاتاسرای گفت: «احساس بسیار خوبی دارم. هیجان زده‌ام و خیلی برای شروع کارم در این تیم انگیزه دارم. خوشحالم که چنین فرصتی به من داده شد. اینجا همه با من رفتاری بسیار دوستانه دارند. بی‌صبرانه منتظر اولین بازی‌ام با گالاتاسرای هستم. همه به من می‌گفتند که اینجا چه جو خوبی دارد. من منتظرم که حضور در ورزشگاه را هم تجربه کنم. بی‌صبرانه در انتظار بازی در حضور هواداران‌مان هستم. گالاتاسرای در تاریخ ترکیه تیمی باقدمت و پرافتخار است. از همه شما به خاطر استقبال گرم‌تان تشکر می‌کنم.»
دیگو کاستا راهی ولورهمپتون شد

باشگاه ولورهمپتون پس از دریافت مجوز ورود دیگو کاستا به خاک بریتانیا، با این بازیکن 33 ساله برزیلی قراردادی یک‌ساله بست. در پی مصدومیت کالایدزیچ، باشگاه ولورهمپتون سریع برای جذب جانشین او دست به کار شد و کاستا که قبلاً در چلسی بازی کرده بود را به خدمت گرفت. کاستا که فصل قبل در اتلتیکومینیرو بازی کرده بود، در دوران حضورش در لیگ‌برتر بارها با بازیکنان حریف درگیر شد و جنجال‌های زیادی داشت.

جریمه سنگین مصرف مشروبات الکلی در جام جهانی

به نقل از ESPN، آن دسته از هوادارانی که برای تماشای بازی‌های جام جهانی 2022 قصد سفر به قطر را دارند، اجازه بردن مشروبات الکلی به این کشور را نخواهند داشت. رئیس کمیته امنیت و حراست کشور قطر، اعلام کرد که معیارهای خاصی در نظر گرفته شده تا با مسافرانی که اقدام به جاسازی مشروبات الکلی در چمدان‌های خود کنند، به طور جدی برخورد شود. مصرف مشروبات الکلی در قطر بشدت محدود است و نوشیدن آن در مکان‌های عمومی می‌تواند تا 835 دلار جریمه نقدی یا تا 6ماه زندان داشته باشد. با این حال تمهیداتی اندیشیده شده و کمیته عالی مسابقات، اجازه فروش تنها یک نوع نوشیدنی که توسط اسپانسر مسابقات تولید می‌شود را در داخل استادیوم و هتل‌ها داده است. مصرف دیگر مشروبات الکلی تنها در یک سری مکان‌‌های محدود و مشخص شده توسط قطری‌ها امکان‌پذیر است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8001/21/626328/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها