استقرار 2000 دستگاه اتوبوس در پایانه مهران


گروه اقتصادی / مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: روزانه در پایانه برکت مهران جمعاً  1200 تا 2000 دستگاه اتوبوس تا پایان وقت، زوار را به داخل کشور منتقل می‌کنند.
داریوش باقرجوان درباره آخرین وضعیت انتقال زوار اربعین از مرزها به داخل کشور و سفرهای برگشت، اظهار داشت: در حال حاضر در پایانه مرزی مهران حضور داریم و موضوع تأمین اتوبوس برای بازگشت زوار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صوت جدی دنبال می‌کنیم.
وی افزود: روزانه مقرر است 150 هزار زائر از مرز مهران وارد کشور شوند. در این راستا اتوبوس‌ها وارد پایانه‌ برکت شده‌اند و تعداد اتوبوس‌ها رفته رفته در حال افزایش است.
مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: طبق مصوبات ستاد مرکزی اربعین تلاش می‌کنیم ناوگان برای بازگشت زوار در حد ظرفیت اختصاص یابد، روز شنبه از ساعت 12 تا 24 تعداد 600 دستگاه اتوبوس در پایانه مهران استقرار یافت و زوار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کشور بازگرداندند.
وی ادامه داد: در پایانه‌های مرزی شملچه و چذابه ناوگان اتوبوسی استقرار یافته است و با رسیدن اتوبوس‌‌ها به تدریج افزایش می‌یابد.
مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این باره که در حال حاضر اعزام از مبادی کشور به پایانه‌های مرزی توسط اتوبوس‌ها وجود دارد؟ گفت: در این باره تابع دستورات ستاد مرکزی اربعین هستیم و اگر به ما دستور بدهند که ناوگان خالی به مرز اعزام شود حتماً این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم.
باقرجوان افزود: در حال حاضر تقاضای سفر از مبادی کشور به سمت پایانه‌های مرزی عراق کاهش یافته و بیشترین تقاضا از سمت پایانه‌های مرزی به سمت شهرهای کشور است.
باقرجوان تأکید کرد: زوار حتماً برای تهیه بلیت برگشت به شرکت‌های حمل و نقل مراجعه کنند، در پایانه‌های مرزی تابلوهای قیمت نصب شده است‌.
بنا بر این گزارش طرح سفرهای جاده‌ای اربعین از 11 شهریور آغاز شد و تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8003/11/626532/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها