خبردرخبر


ایرنا - رضا انجمن شعاع، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: از سال ١٣٩۴ یعنی سال ابلاغ سیاست‌های کلی نظام در حوزه محیط، سهم سازمان محیط‌ زیست از کل اعتبار کشور ٢ صدم درصد است که با توجه به وظیفه سنگین سازمان در راستای حفظ محیط‌ زیست و سیاست‌های ابلاغی نیازمند تحول و جهش اساسی است.

ایسنا-«علیرضا نقوی»، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با اشاره به ساکنان اصلی بافت تاریخی و حفظ هویت این بافت ارزشمند، گفت: هویت بافت تاریخی به ساکنان اصیل و مردمانی است که سال‌ها با سکونت خود به حفظ آن همت گماشتند و ثبت یزد در فهرست میراث جهانی هم به خاطر همین امر بوده است که جان تازه‌ای را به این بافت داد.

تسنیم-علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: این سازمان اجازه نخواهد داد که دستگاه‌ها از اجرای مسئولیت‌های خود در قبال سیاست‌های ابلاغی رهبری در زمینه محیط‌ زیست طفره بروند و برای کمبود بودجه بهانه بیاورند.

ایرنا- نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: سیاست‌های کلی نظام در حوزه محیط‌ زیست که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده، با توجه به اهمیت موضوع برای سه قوه الزام‌آور است.

ایسنا-احمد نیک‌گفتار، کارشناس پایگاه باستان شناسی بلقیس اسفراین گفت: دالان‌های زیرزمینی باستانی در منطقه «جهان بان» اسفراین کشف شد.

تسنیم- دکتر مهدی اسماعیلی بیدهندی، عضو هیأت علمی دانشکده محیط‌ زیست دانشگاه تهران گفت: عملکرد طالبان در خصوص عدم پرداخت حقابه ایران ثابت کرد که نه فقط کشور افغانستان بلکه دولت‌های خارجی دیگر و جریان‌های سیاسی مختلفی در این سیاستگذاری دخیل هستند.

ایرنا- احمد آذریار، رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست کنگان استان بوشهر گفت: استقرار پاسگاه محیطبانی و تیم مقابله با آلودگی دریایی در این شهرستان برای شتاب بخشی به واکنش‌ها در این زمینه ضروری است و این امر در هماهنگی با ستاد مدیریت بحران این شهرستان دنبال می‌شود.

تسنیم - جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در موضوع حقابه هیرمند طالبان نیز رویه شبیه به اشرف غنی را در پیش گرفته و حقابه ایران را به شوره‌زار جاری کرد.

ایرنا - احمد رحمانیان، قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به طغیان برخی آفات و ورود خسارت به درختان در جنگل‌های هیرکانی شمال کشور هشدار داد.
​​​​​​​
ایرنا- لیلی عزالدین لو، رئیس گروه ژنتیک معاونت محیط‌ زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌ زیست از افزایش دو برابری ظرفیت بانک نمونه‌های زیستی دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی خبر داد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8003/17/626615/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها