اخبار


حذف ساحلی بازان ایران با اشتباه عجیب تایلندی‌ها

اشتباه تایلندی‌ها و سختگیری ناظر فنی در تور آزاد والیبال ساحلی سامیلا تایلند باعث شد به‌رغم اعلام سیدبندی، از حضور تیم‌های ملی ساحلی ایران در این مسابقات جلوگیری شود. دو تیم ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران به‌رغم سیدبندی به جدول اصلی رسیدند اما کریستادا پاناسری عضو و مسئول هماهنگی کمیته ساحلی کنفدراسیون آسیا و رئیس کمیته فنی تور سامیلا به فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد به دلیل عدم هماهنگی فدراسیون تایلند با رئیس کمیته ساحلی آسیا و مسئولان برگزاری مسابقات درباره دریافت تأییدیه حضور تیم‌های ایران در این رقابت‌ها، ایرانی‌ها نمی‌توانند در تور آزاد شرکت کنند! ناظر فنی تور آزاد سامیلا این موضوع را اشتباه تایلندی‌ها دانست و در نامه‌ای به فدراسیون والیبال ایران رسماً عذرخواهی کرد. این اتفاق در حالی افتاد که ایران قصد حضور در این مسابقات را نداشت اما به درخواست تایلند و کنفدراسیون والیبال آسیا با پایان مهلت قانونی ثبت‌نام درخواست داد و میزبان قول داد مشکلی برای حضور نمایندگان ایران به‌وجود نیاید. عجیب اینکه ایران تنها تیم حذف نشده نبود و لائوس هم به همین دلیل از این رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

صعود تاریخی نازنین ملایی به نیمه نهایی A وB

نازنین ملایی ملی پوش قایقرانی به نیمه نهایی A وB مسابقات قهرمانی جهان در جمهوری چک رسید. ملایی در شانس مجدد رویینگ تک نفره سبک وزن بانوان اول شد و توانست صعودی تاریخی را به نیمه نهایی A  و Bرقم بزند. ملایی در این مرحله با رقبایی از سریلانکا، آلمان، انگلیس و تونس رقابت کرد که در پایان با زمان 7 دقیقه و 40 ثانیه و 91 صدم ثانیه در گروه خود اول شد. ملایی فردا در نیمه نهایی به رقابت خواهد پرداخت. مهسا جاور ملی‌پوش رویینگ بعد از رقابت در جدول شانس مجدد، به نیمه‌نهایی C و D مسابقات قهرمانی جهان رسید.

هفته آینده؛ شروع ثبت‌نام کاندیداهای ژیمناستیک

ثبت‌نام کاندیداهای ریاست فدراسیون ژیمناستک هفته آینده شروع می‌شود. بالاخره بعد از اداره 6 ماهه فدراسیون ژیمناستیک با سرپرست و هشدار فدراسیون جهانی برای تعلیق، به گفته فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها، قرار است ثبت‌نام کاندیداهای ریاست فدراسیون هفته آینده شروع شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8010/21/627413/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها