اصولی: چند روز آینده تسویه حساب اسکوچیچ نهایی می‌شود


احسان اصولی، سخنگو و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال گفت: «بیشتر اهالی فوتبال بر این نظر هستند که باید به سمتی برویم که فضای همدلی و به دور از تنش برای تیم ملی و مجموعه فوتبال ما مهیا شود ولی بعضی وقت‌ها یکسری گفت‌وگوهایی انجام می‌شود که به نظر می‌رسد در این مسیر حرکت نمی‌کنند و برخی از برنامه‌های تلویزیونی فضای همدلی را به هم می‌زنند.»
وی راجع به مشکلاتی که در زمینه خرید بلیت مسابقات جام جهانی برای مردم به وجود آمده است، تصریح کرد: «کسانی که در سامانه فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کردند، پیامکی برای همه آنها‌ صادر شد و براساس آن، آنها واریزی انجام دادند و رسید واریزی، سند و مدرکی هست که خرید کرده‌اند. سامانه فدراسیون فوتبال با ارتباطی که با سامانه فیفا دارد تک تک افراد را باید رجیستر کند و بلیت‌ها به نام افراد صادر خواهد شد و فدراسیون در حال این کار است. اگر این مرحله طی شود کد رجیستری نهایی به نام هر فرد صادر خواهد شد تا بتوانند از سایتی که فیفا معرفی کرده بلیت رجیستری‌شان را به نام دریافت کنند. کسانی که وجه واریز کردند صد درصد این اتفاق برای آنها خواهد افتاد.»
این عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره موضوع تسویه حساب با اسکوچیچ و حضور جواد نکونام در تیم ملی خاطر نشان کرد: «بحث تسویه حساب اسکوچیچ نهایی شده است و چند روز آینده تسویه حساب اسکوچیچ نهایی خواهد شد. باشگاه فولاد خوزستان یکی از باشگاه‌های بنام و نماینده کشورمان در بحث باشگاه‌های آسیاست و باید مراقب آسیب دیدن این باشگاه هم باشیم، از طرف دیگر هم نکونام را به‌عنوان یک ظرفیت ملی باید مدنظر داشته باشیم تا به گونه‌ای حل و فصل شود که هم تیم ملی بهره  ببرد و هم فولاد خوزستان متضرر نشود، ولی هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8010/20/627437/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها