دستور ویژه فرمانده فراجا در پرونده مهسا امینی


گروه حوادث/ فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تماس تلفنی سردار اشتری با وجود حضور در مرز شلمچه، پس از اطلاع از ماجرای «مهسا امینی» خبر داد و گفت: ایشان با ذکر اینکه «مهسا امینی» مثل دختر من است، دستور ویژه برای رسیدگی فوری و بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای به این پرونده و تکریم خانواده مرحومه را صادر کردند.
سردار «حسین رحیمی» در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن ابراز تأسف از حادثه ناگوار فوت مرحومه «مهسا امینی» و همدردی با خانواده وی اظهار داشت: نیروهای جان برکف انتظامی کشور در تمامی شرایط بحرانی بدون هیچ ادعایی به‌ دنبال احقاق حق و گرفتن حق مظلوم از ظالم بوده‌اند، چه بسا از آسایش و آرامش خود گذشته‌اند و جان خود را در راه دفاع از حق در طبق اخلاص گذاشته‌اند؛ رشادت و ایثارگری‌های نیروهای خدوم پلیس بر کسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: وقوع چنین اتفاقی برای پلیس که همواره دغدغه نیروهای آن جلوگیری از وقوع چنین حوادث و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است، بسیار ناگوار است.
سردار رحیمی همچنین تصریح کرد: زمان وقوع این حادثه، 22 شهریور امسال سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی کشور در شلمچه در حال خدمت‌رسانی به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) بودند اما طی تماس تلفنی، خواستار پیگیری سریع موضوع به‌ صورت دقیق و بدون هرگونه ملاحظه‌ای شدند و تأکید کردند مرحومه «مهسا امینی» را همچون دختر خودم می‌دانم.
وی با بیان اینکه مجموعه انتظامی کشور خود را در این مصیبت وارده شریک می‌داند، گفت: این اتفاق باعث تأسف، تألم و آزرده‌خاطر شدن همه ما شده است اما در این بین معاندان به‌ دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود هستند و با نشر اکاذیب و تشویش اذهانعمومی فضای جامعه را ملتهب می‌کنند.
سردار رحیمی با بیان اینکه سردار اشتری، فرمانده انتظامی کشور در روز 24 شهریور برای ابراز همدردی با پدر و دایی مرحومه «مهسا امینی» تماس تلفنی داشته است، گفت: در مجموعه انتظامی کشور این موضوع بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای در حال بررسی است البته با بررسی‌های صورت گرفته و همچنین نتیجه تحقیقات هیچ موردی از ضرب‌وشتم در گزارش‌ها ارائه نشده است.
سردار رحیمی یادآور شد: سردار «اشتری» با وجود حضور در مرز شلمچه، پس از اطلاع از ماجرای خانم امینی، طی گفت‌و‌گوی تلفنی با بنده، با ذکر اینکه «مهسا امینی» مثل دختر من است، سه دستور ویژه مبنی بر انجام درمان جدی وی، رسیدگی فوری بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای و تکریم خانواده مرحومه را صادر کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8010/19/627448/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها