وکیل خانواده مهسا امینی:

در دادسرای جنایی شکایت خود را ثبت کردیم


گروه حوادث/ والدین مهسا امینی با حضور در دادسرای جنایی تهران از عاملان دستگیری دخترشان شکایت کردند.
به گزارش ایسنا، صالح نیکبخت وکیل دادگستری با بیان این خبر گفت: من به همراه دیگر همکارم وکالت اولیای دم پرونده مهسا امینی را برعهده گرفته‌ایم. روز دوشنبه گذشته همکارم در دادسرای جنایی حضور یافت و توضیحاتی را به شهریاری ریاست دادسرای جنایی داد و پس از آن بازپرس ویژه پرونده از وکیل پرونده ، پدر ، برادر و خاله مهسا امینی تحقیق کردند.
وی افزود: ما در این جلسه از سرپرست دادسرای جنایی و بازپرس پرونده تقاضا کردیم با توجه به وضعیت خاص پرونده، تحقیقات لازم و دقیق از نحوه بازداشت تا جریان انتقال مهسا به بیمارستان کسری و ارائه فیلم و عکس همه لحظات بازداشت و ماندن او در پلیس اخلاقی در اختیار ما قرار گیرد و حق دسترسی دائم به پرونده داشته باشیم. شهریاری در این جلسه ضمن اعلام همدردی با خانواده مهسا، قول داد به دقت به پرونده رسیدگی شود و هر آنچه که مورد درخواست ما باشد صورت گیرد. ایشان نیز قول داد که علاوه‌بر پزشکان پزشکی قانونی، هیأت پزشکی که خانواده مهسا امینی معرفی می‌کنند در جریان تحقیقات و ایرادهای احتمالی وکلا و خانواده قرار گیرند و به نظرات آنان  توجه شود.
نیک بخت ادامه داد: ما هفته آینده دوباره همراه پدر مهسا در دادسرای جنایی حضور خواهیم یافت ،ولی به‌دلیل این‌که پدر مهسا امینی برای رفت و آمد مشکلاتی دارند از ما خواستند به اطلاع بازپرس پرونده و شهریاری برسانیم که با توجه به معرفی وکلا، دیگر نیازی به حضور پدر و مادر ایشان نباشد.
وی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او شکایت کردند.
نیک بخت در پایان گفت: حرف‌های ما در مورد جریان پرونده فعلاً همین است و جز این مطلب، چیز دیگری نخواهم گفت.
مهسا امینی دختر ۲۲ ساله‌ اهل سقز ۲۲ شهریور از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت و پس از هدایت به یکی از مقرهای پلیس تهران بی‌هوش شد و در بیمارستان جان باخت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8015/13/627932/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها