اخبار


ماجرای عجیب شکایت از پرسپولیس

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت آل‌اشپورت که البسه باشگاه پرسپولیس را تهیه می‌کند از این باشگاه شکایت کرده و مبلغ 37 میلیارد تومان از این باشگاه طلبکار شده است. حتی گفته شد که حساب باشگاه پرسپولیس به‌خاطر این شکایت بسته شده و مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا رفع مسدودی را انجام دهند اما وحید جعفری مدیر بخش آل‌اشپورت در خاورمیانه به فارس، گفت: «این فرد که شکایت انجام داده نماینده ما نیست بلکه نماینده سابق شرکت ما بوده که علیه باشگاه پرسپولیس و خود من شکایت کرده اما از آنجایی که کسی در باشگاه پرسپولیس نبوده تا از این موضوع دفاع کند به همین دلیل او از این فرصت استفاده کرده و رأیی را گرفته که حقش نیست. او این رأی را هم علیه من گرفته است.»

22 مهر؛ آغاز لیگ برتر کشتی آزاد

بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام(ره) از 22 مهرماه در شهر تاکستان شروع می‌شود. بنابراعلام سازمان لیگ بعد از نشست با حسن رنگرز، سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی و درپیش بودن رقابت‌های قهرمانی امیدهای جهان (25 مهر- 2 آبان) همچنین جام جهانی کشتی فرنگی و اعزام کشتی‌گیران طرف قرارداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر به این رقابت‌ها، مقرر شد لیگ برتر کشتی فرنگی از نیمه آبان آغاز شود. البته لیگ برتر کشتی آزاد با شرکت 8 تیم دانشگاه ‌آزاد، صنایع مازندران، شهدای پاس ساری، مقاومت البرز، نیروی زمینی ارتش، انبوه سازان هوتن، پتروپالایش بلیش تاکستان و ستارگان ساری در دو گروه 4 تیمی از 22 مهر استارت می‌‌خورد.

ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری مشخص شد

چهره تیم ملی وزنه‌برداری برای شرکت در رقابت‌های آسیایی بحرین مشخص شد. تنها چند روز به اعزام وزنه‌برداران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در منامه – بحرین باقی مانده  و در این شرایط سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی با توجه به حدنصاب‌های کسب شده روی نام پیمان دهقان خط کشید. بر این اساس ترکیب تیم وزنه‌برداری ایران با رسول معتمدی، علی داوودی، محسن دادرس، رضا بیرالوند، ‌محمد زارعی، مسعود چترایی، علیرضا معینی، رضا دهدار، امیر عزیزی و مجید عسگری کامل شود. این مسابقات از 24 مهرماه آغاز می‌‌شود.

مشخص شدن تکواندوکاران اعزامی به منچستر

سومین مرحله رقابت‌های گرندپری 2022 تکواندو از 29 مهر به مدت 3 روز در منچستر برگزار می‌شود. تیم ملی مردان با ترکیب آرمین هادی پور، مهدی حاج موسائی، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، علیرضا نادعالیان و تیم ملی بانوان با ترکیب ناهید کیانی و اکرم خدابنده 26 مهر راهی منچستر خواهد شد. هدایت تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات برعهده بیژن مقانلو و هدایت تیم ملی بانوان برعهده مینو مداح خواهد بود. به نفرات برتر این مسابقات به ترتیب مدال طلا ۶۰ امتیاز، مدال نقره ۳۶ امتیاز و مدال برنز ۲۱.۶ امتیاز در رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتخابی تیم ملی تیروکمان با حضورمربی کره‌ای  

مسابقات انتخابی تیم ملی تیروکمان فردا  در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. مسابقات انتخابی تیم ملی تیروکمان در ماده ریکرو در دو بخش مردان و زنان فردا و پس فردا و مسابقات انتخابی تیم ملی  کامپوند روزهای چهاردهم و پانزدهم مهرماه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

رقبای ملی پوشان تنیس روی میز مشخص شدند

پینگ پنگ بازان تیم ملی حریفان خود را در رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان شناختند. بعد از قرعه کشی این مسابقات، تیم ملی مردان با ترکیب برادران عالمیان ، امیرحسین هدایی و سروش امیری نیا با تیم‌های ژاپن ،هنگ کنگ، رومانی و مجارستان همگروه شد تا از فردا به رقابت بپردازند.همچنین تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ترکیب ندا شهسواری، پریناز حاجیلو، شیما صفایی، الینا رحیمی و مهشید اشتری در گروه ۴ با تیم‌های کره جنوبی ، سنگاپور، تایلند و لوگزامبورگ همگروه شد و از فردا به مصاف حریفان خود خواهد رفت. رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان از ۸ تا ۱۷ مهرماه به میزبانی چین در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.
تعویق لیگ برتر والیبال نشسته به خاطر تیم ملی
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته به خاطر اردوی تیم ملی در راه آماده سازی حضور در مسابقات جهانی، دو ماه به تعویق افتاد. قرار بود لیگ برتر امروز شروع شود اما با حضور ملی پوشان در اردو و به  درخواست سرمربی تیم برای جلوگیری از مصدومیت آنها، رقابت‌ها تا بعد از قهرمانی جهان تا اوایل آذر به تعویق افتاد. رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته باحضور 6 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8015/14/627954/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها