پخش سه سریال تازه از تلویزیون همزمان با آغاز پاییز


فرهنگی/ اتمام ایام عزاداری و آغاز فصل پاییز، با تغییراتی در قاب تلویزیون همراه شد و قرار است سریال‌های نمایشی جدید روی آنتن شبکه‌های سیما برود. آن طور که پایگاه اطلاع‌رسانی سیما گزارش داده، «رعد»، «آتش سرد» و «بی‌همگان» محصولات تازه تلویزیون در حوزه نمایش است که پخش آن از هفته پیش رو آغاز می‌شود.

رعد: از ۱۴ مهرماه و همزمان با شروع هفته نیروی انتظامی سریال «رعد» هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود. این سریال که موضوع آن روایت پرونده‌های مهیج عملیات یگان ویژه فراجا است به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی علی یاور در ۱۰ قســمت در مــــؤسـســــه نــــاجـــی هنــــر تــــولیــد شـــده اســـت. مجیــد واشقانی، مهدی زمین‌پرداز، هادی دیباجی، ارسطو خوش‌رزم، شهروز ابراهیمی، مهشید جوادی و معصومه بافنده بازیگران این سریال هستند.

آتش سرد: شبکه دو سیما «آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام را آماده پخش کرده است. پخش این سریال از شنبه ۹ مهرماه آغاز می‌شود و از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبــکه دو سیـــمــا روی آنتن می‌رود. ســــریــــال «آتش سرد» یک ملودرام اجتماعی است که بازیگرانی همچون پرویز فلاحی‌پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی، شیوا خسرومهر، یلدا قشقایی و... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بی‌همگان: سریال تازه شبکه سه سیما به کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هــــــــــاشــــــــمی و تهیه‌کنندگی مهران مهام از چهارشنبه ۶ مهرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روانه آنتن شبکه سه می‌رود. مهدی سلطانی، کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی، کاوه خداشناس، محمد حیدری، بهنام مؤمنی، یاسین مسعودی و علی‌اصغر رضایی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8015/16/627972/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها